Bezpłatne szkolenia "Malina i Miód"
![Bezpłatne szkolenia "Malina i Miód"](http://mistrzbranzy.pl/public/artykuly-sponsorowane/36/395/36_395_956_136x94.jpg)
Grupa HRC SA zaprasza do projektu “Malina i Miód”, skierowanego do pracodawców i pracowników branży cukierniczej i piekarniczej z terenu województwa mazowieckiego.
Grupa HRC SA zaprasza do projektu “Malina i Miód”, skierowanego do pracodawców i pracowników branży cukierniczej i piekarniczej z terenu województwa mazowieckiego.
Kolejny plebiscyt Mistrza Branży rozstrzygnięty... Czas na podsumowania i kolejne promocje!
Chcemy, aby nasze ciasta i ciasteczka cieszyły podniebienia klientów i były przyjazne dla ich zdrowia, dlatego wracamy do tego, co stworzyła natura i co już dobrze znamy, albo odkrywamy w niej nowe inspiracje. Przypomnijmy, jakie bogactwo kryje się w naturze i po co warto sięgnąć.
Ceny zbóż ustabilizowały się na wysokim poziomie - poinformował prezes Izby Zbożowo-Paszowej Adam Tański. Dodał, że poziom ten może utrzymać się do nowych zbiorów.
Krajowy rynek kawiarni wzbogacił się o kolejną sieciówkę. Mowa o Coffe Tube, sieci, która serwuje kawę w osobliwych kubkach-tubach, przy relaksującej brazylijskiej muzyce płynącej z głośników.
Magazyny świecą pustkami - alarmuje "Dziennik Polski". Dostawy unijnej pomocy żywnościowej rozpoczną się już w lipcu, ale stabilizacja potrwa zaledwie półtora roku.
W czasie XXXI Ogólnopolskiej Pielgrzymki Rzemiosła na Jasną Górę 24 czerwca 2012 r. nastąpi uroczystość poświęcenia sztandaru Stowarzyszenia Rzemieślników Piekarstwa RP.
19 czerwca br. firma Jars przeprowadzi rewelacyjne szkolenie nt. Jakość sensoryczna wyrobów cukierniczych i ciastkarskich. Oprócz części teoretycznej organizator zaplanował warsztaty, podczas których przetestujesz swoją wrażliwość sensoryczną.
29 maja br. w siedzibie ZSZ Izby Rzemieślniczej w Rybniku zorganizowano ogólnopolskie sympozjum Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (KOWEZiU): "Rozwój e-learningu jako odpowiedź na wyzwania uczenia się przez całe życie"
Agencja Rynku Rolnego (ARR) wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej polskiej żywności za granicą na lata 2012-2014. W połowie maja Ministerstwo Gospodarki zawarło umowę z ARR.