Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Warto przeczytać

  • Czy warto mieć e-sklep?

    Czy warto mieć e-sklep?

    Dlaczego warto założyć sklep internetowy w naszej branży? Jak go reklamować? Czy sprzedaż słodyczy przez Internet może być opłacalna? Na te i podobne pytania odpowiada Olimpia Jakubczak-Choma, właścicielka Cukierlukier.shoper.pl

    Więcej

  • Na chorobowym nie znaczy chory

    Na chorobowym nie znaczy chory

    Przeciętnie, Polak choruje 12 dni w roku, korzystając w tym czasie ze zwolnienia. Według przedsiębiorców koszty takich absencji chorobowych kosztowały w 2011 r. zarówno pracodawców, jak i ZUS ponad 18,2 mld zł. Czy wszystkie te nieobecności były spowodowane chorobą? A może pracownik potrzebował po prostu odpocząć na koszt pracod

    Więcej

  • www.sklep_online.pl

    www.sklep_online.pl

    Ze sprzedażą online jest trochę jak z centrami handlowymi. Możemy ich nie lubić, ale trzeba w nich być. I podobnie jak szybko powstają kolejne centra handlowe, tak rynek handlu internetowego w Polsce będzie się rozwijał najszybciej w Europie. Dla jakich firm wejście w ten obszar będzie najlepszym rozwiązaniem?

    Więcej

  • Ponad 100 lat tradycji, miliony zadowolonych Klientów

    Ponad 100 lat tradycji, miliony zadowolonych Klientów

    Każda firma jest inna i potrzebuje indywidualnych rozwiązań ubezpieczeniowych. SIGNAL IDUNA dba o to, aby zaproponować rozwiązania idealnie skrojone na miarę potrzeb konkretnego Klienta, biorąc pod uwagę rodzaj prowadzonej działalności, wielkość firmy oraz inne czynniki.

    Więcej

  • Koronki krok po kroku

    Koronki krok po kroku

    Szukając inspiracji, możemy natknąć się na rozwiązania mające swoje korzenie w kulturze ludowej. Ażurowe dzieła sztuki, czyli mozolnie plecione nitki, stały się inspiracją do stworzenia techniki dekoracyjnej tortów, ciast, lodów, a nawet pieczywa. Dowiedz się, jak wykonać koronki i na co zwrócić szczególną uwagę.

    Więcej

  • Polisa idealna

    Polisa idealna

    W majowym wydaniu „Mistrza Branży”, w artykule „Sprawdź polisę”, przedstawiliśmy podstawowe zasady, którymi należy się kierować przy zawieraniu umowy ubezpieczenia piekarni czy cukierni. Tym razem skupimy się na modelowej umowie ubezpieczenia. Co obejmuje i dlaczego?

    Więcej

  • Ekskluzywne 50m²

    Ekskluzywne 50m²

    Małe jest piękne, ale żeby piękna była mała przestrzeń sklepu cukierniczo-piekarniczego, to trzeba się dobrze przygotować. Wnętrze w rozmiarze S to w zasadzie test dla naszego zmysłu organizacyjnego. To także zabawa w kolory i triki, które sprawią, że „zyskamy” więcej przestrzeni.

    Więcej

  • Piec w wielu kombinacjach…

    Piec w wielu kombinacjach…

    Obecność ciepłego pieca, przyjemny zapach w punkcie sprzedaży, wyjmowane i układane gorące bułki w koszach wiklinowych oddziałują na nasze zmysły podświadomie i mocniej niż reklama. Pierwsze skojarzenie na ten widok to świeżość. Świeże dla wielu ludzi oznacza po prostu to, co jest wypiekane na oczach klienta.

    Więcej

  • Październikowa Polagra z nowymi pomysłami na biznes

    Październikowa Polagra z nowymi pomysłami na biznes

    Nowy termin, nowe pomysły na promocje wystawców i, co najważniejsze, nowe przestrzenie warsztatowo-szkoleniowe dla rzemieślników piekarstwa, cukiernictwa oraz lodziarstwa. Skąd te zmiany i na czym będą polegać, zapytaliśmy Joannę Jasińską, dyrektor targów Polagra-Tech.

    Więcej