Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Warto przeczytać

  • Twoje opakowanie, twój problem

    Twoje opakowanie, twój problem

    Trzeba i warto ograniczać nadmiar odpadów opakowaniowych. Po pierwsze, produkując dużą ilość opakowań zanieczyszczamy środowisko, po drugie, podnosimy koszty jego oczyszczania... Koszty, które ktoś musi ponieść zgodnie z prawem.

    Więcej

  • Figury czekoladowe

    Figury czekoladowe

    Im bardziej poznaje się naturę i możliwości czekolady, tym większą budzi ona fascynację. Z natury bywa kapryśna, ale w rękach doświadczonego technologa może przybierać niespotykane formy, nie wspominając oczywiście o smaku. Tym razem odkrywamy naturę czekolady pozwalającej nam tworzyć różnorodny świat figurek.

    Więcej

  • 3 priorytety Jarosława Gajdy

    3 priorytety Jarosława Gajdy

    O rodzinnym Radomiu mówi, że jest zamarkecony. Boli go, że w naszym społeczeństwie jest przyzwolenie na szarą strefę. Ale najważniejszą sprawą dla Jarosława Gajdy jest promocja pieczywa. Ma na to zaledwie dwa lata jako przewodniczący Krajowej Rady Piekarstwa i Cukiernictwa.

    Więcej

  • Jedzenie jako antidotum

    Jedzenie jako antidotum

    W czasach kiedy choroby cywilizacyjne stają się plagą, a społeczeństwa Europy starzeją się coraz szybciej, diametralnie zmienia się podejście do żywności. Nie chodzi już o dostarczenie składników potrzebnych do funkcjonowania organizmu, ale przede wszystkim o zapewnienie żywności funkcjonalnej.

    Więcej

  • Znajdź w sobie lidera

    Znajdź w sobie lidera

    Przywódcą wcale nie trzeba się urodzić. Przywódcę można w sobie wypracować. Każdego dnia, konsekwentnie i indywidualnie.

    Więcej

  • Błędy w znakowaniu wyrobów cukierniczych

    Błędy w znakowaniu wyrobów cukierniczych

    Nie jesteś pewien, czy etykieta na Twoich wyrobach cukierniczych jest dobrze opracowana? W tym artykule znajdziesz odpowiedź na Twoje wątpliwości: krótką, ale treściwą analizę typowych błędów, które przewijały się w raportach pokontrolnych IJHARS.

    Więcej

  • Dobra passa dla słodyczy i ciastek

    Dobra passa dla słodyczy i ciastek

    2012 r. zapowiada się równie łaskawy dla producentów słodyczy jak 2011 r. W ubiegłym sezonie Polacy wydali na łakocie około 3% więcej niż rok wcześniej. Teraz może być jeszcze więcej. Popyt jednak wymaga zastrzyku nowości.

    Więcej

  • Sztuka częstowania

    Sztuka częstowania

    Apetyt rośnie w miarę jedzenia – tę genialną prawdę zna każdy, kto lubi dobre jedzenie, kto zasmakował w bogactwie lub choć raz zorganizował degustację swoich produktów. Degustację, która pozwala przekonać konsumentów do nowego, zaostrzyć apetyty i… poprawić wyniki sprzedaży.

    Więcej

  • Delikatesy w sieci

    Delikatesy w sieci

    Obecnie udział e-sklepów spożywczych w całości handlu spożywczego wynosi 0,1-0,2%. Jak będzie się rozwijał ten rynek za 5-6 lat?

    Więcej