Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Aktualności

  • Pieczywo na grilla

    Pieczywo na grilla

    Wiosna i lato to te pory roku, gdy szczególnie chętnie odpoczywamy na łonie natury. Trudno sobie wyobrazić ten czas bez popularnego grilla. Bogatą ofertę mięs i wędlin warto uzupełnić atrakcyjnymi propozycjami z piekarni!

    Więcej

  • Zbierajmy słoiki!

    Zbierajmy słoiki!

    Sami podejmujemy decyzję, czy sprzeciwiamy się plastikowej fali, czy przymykamy na nią oko. Produkty, którymi się otaczamy, pokazują, kim jesteśmy, jakie wyznajemy wartości, jaki przyświeca nam cel. Zaproś swoich klientów do świata prawdziwego pieczywa i słodkości, pozbawionego plastiku! Weź udział w kampanii ZBIERAMY SŁOIKI!

    Więcej

  • Dzikie jest dobre

    Dzikie jest dobre

    Kwiaty, zioła i inne rośliny suszone między tomami encyklopedii. Tajemniczo brzmiące łacińskie nazwy. Chyba każdy z nas pamięta z czasów szkolnych zielniki - zadania domowe, które uczyły rozpoznawania roślin, ich nazw, miejsc występowania.

    Więcej

  • Piekarstwo starsze niż rolnictwo

    Piekarstwo starsze niż rolnictwo

    Międzynarodowy zespół archeologów prowadzący badania w północno-wschodniej Jordanii na terenach dawnych osad myśliwsko-zbierackich Shubayqa 1 natrafił na kawałek zwęglonego podpłomyka.

    Więcej

  • Słodycze za 11,3 mld złotych rocznie

    Słodycze za 11,3 mld złotych rocznie

    Polacy mają słabość do słodyczy i słonych przekąsek. Jak pokazują badania agencji Nielsen, na te pierwsze wydają 11,3 mld złotych rocznie, a na te drugie 3,7 mld złotych. Ich wybór w sklepach nieustannie się zwiększa.

    Więcej

  • Kierunki rozwoju polskiego cukiernictwa – tradycja w nowoczesnym wydaniu

    Kierunki rozwoju polskiego cukiernictwa – tradycja w nowoczesnym wydaniu

    Branżę piekarniczo-cukierniczą od zawsze charakteryzuje przywiązanie do tradycji. Nic więc dziwnego, że wkroczenie w XXI wiek dla wielu jej przedstawicieli nie było zadaniem łatwym. Problemem okazały się nie tylko nowinki technologiczne, jak usprawniające kontakt z klientem profile społecznościowe czy e-sprzedaż...

    Więcej

  • Tłoczone formy wypiekowe

    Tłoczone formy wypiekowe

    Tłoczone formy wypiekowe, jak sama nazwa wskazuje, produkowane są z jednego kawałka metalu za pomocą specjalnego tłocznika, zwanego potocznie kopytem. Materiałem, z którego je wykonujemy, jest AluSteel, czyli stal czarna dwustronnie pokryta cienką warstwą aluminium, chroniąca metal przez korozją.

    Więcej

  • Piwoński. Piekarnia vintage

    Piwoński. Piekarnia vintage

    Piekarnia Piwoński istnieje od ponad 60 lat. Do tej pory nie zmieniło się tutaj praktycznie nic. Chleb wypieka się tradycyjnie, zakwas dojrzewa w starych dzieżach, a bochenki są formowane ręcznie. Sercem piekarni jest przedwojenny ceramiczny piec, który nigdy nie wygasa. A o dobre imię firmy dba już trzecie pokolenie...

    Więcej

  • Wyższa kultura zmiany. Zaloguj się na inne myślenie w biznesie

    Wyższa kultura zmiany. Zaloguj się na inne myślenie w biznesie

    Rewolucyjne zmiany w biznesie zachodzą szybciej, niż myślisz. Zmienił się rynek, klient, pracownik – zmienić musi się też przedsiębiorca. Sprawdzone koncepty wyczerpują się równie szybko, jak powstają. Dobre rozwiązania? W momencie skopiowania tracą skuteczność. Jedyny sposób to ciągły proces. Ale jak? Zmień myślenie o biznesie.

    Więcej