Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Aktualności

  • Inwestycje w technikę chłodniczą

    Inwestycje w technikę chłodniczą

    Rozwiązania technologiczne umożliwiające produkcję wypieków o doskonałych walorach smakowych i zapachowych budzą liczne dyskusje na temat techniki chłodniczej, która „za tym stoi”. Zainteresowanie tym tematem wśród pieka­rzy w Polsce jest dowodem dojrzałości inwestycyjnej.

    Więcej

  • Szkolenie produktowe z firmą Semix

    Szkolenie produktowe z firmą Semix

    22 i 23 czerwca 2017 r. firma Semix zorganizowała szkolenie dotyczące swoich wybranych produktów, w tym nowości z bogatej oferty dla hurtowni współpracujących oraz piekarzy i cukierników.

    Więcej

  • Sklep firmowy jeszcze atrakcyjniejszy

    Sklep firmowy jeszcze atrakcyjniejszy

    Marketing, oświetlenie, aranżacja wnętrza oraz jakość obsługi - oto składowe wizytówki jaką jest sklep firmowy. My piszemy o obowiązujących trendach oraz innowacjach. Zapoznaj się z naszym dodatkiem specjalnym i wprowadź korzystne zmiany w swoim sklepie już dziś!

    Więcej

  • Innowacje wkraczają do lodziarni

    Innowacje wkraczają do lodziarni

    Ogólnopolska hurtownia zaopatrująca lodziarnie i cukiernie – Lodziarz.pl wspólnie ze specjalistami z Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku opracowali innowacyjną aplikację wspomagającą decyzje biznesowe przedsiębiorstwa i jego kontrahentów.

    Więcej

  • Aromaty

    Aromaty

    Jogurt o smaku waniliowym bez wanilii? Półki sklepowe uginają się dziś od produktów, w których zamiast naturalnych dodat­ków znajdziemy różnego rodzaju aromaty. I niestety niełatwo je zastąpić, gdyż znacząco polepsza­ją walory smakowo-zapachowe właściwie każdego produktu będącego wytworem rąk ludzkich.

    Więcej

  • Niewierny klient - jak go do siebie przywiązać?

    Niewierny klient - jak go do siebie przywiązać?

    Z badań wynika, że większość klientów nie jest przywiązana do konkretnej marki, jednego sklepu czy produktu. Co zrobić, by zyskać jego lojalność? Jak przywiązać klienta do marki w dobie gigantycznej konkurencji? Są na to sposoby.

    Więcej