Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Aktualności

  • Cake Festival Poland 2018, czyli tort pełen niespodzianek

    Cake Festival Poland 2018, czyli tort pełen niespodzianek

    Cake Festival Poland to już nie tylko największa wystawa i konkurs dekoratorów tortów i słodkości. Tegoroczna edycja to także doskonała oferta stref, w których zagoszczą specjaliści od prowadzenia biznesu, marketingu, ekologii, lodziarstwa i nie tylko!

    Więcej

  • Spotkanie z robotem

    Spotkanie z robotem

    Według badaczy Oxfordu w ciągu najbliższych 30 lat roboty zastąpią nawet połowę pracy ludzi i jest to proces nieuchronny. Które decyzje powierzyć w ich ręce już teraz? I jak przygotować na to firmę? Odpowiedzi udzielą eksperci.

    Więcej

  • Łódź stolicą ekologii – Targi NATURA FOOD & beECO

    Łódź stolicą ekologii – Targi NATURA FOOD & beECO

    12-14 października w hali Expo-Łódź odbędzie się pełne inspiracji wydarzenie poświęcone ekologicznej żywności oraz trendom zdrowego stylu życia. Udział zapowiedziało ponad 350 wystawców z Polski, Czech, Niemiec, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoch.

    Więcej

  • Gluten - zły czy dobry?

    Gluten - zły czy dobry?

    Kto ma racje: biznes czy jelita? Właściciel 100 ha pszenicy czy miliony osób, które nie tolerują glutenu? W samej Polsce blisko 400 tys. ludzi cierpi z powodu celiakii, a jednak gluten nadal jest ignorowany, bagatelizowany. Osoby przechodzące na dietę bezglutenowa są wyśmiewane.

    Więcej

  • Francuskie piekarstwo – czy wciąż dominują piekarnie rzemieślnicze?

    Francuskie piekarstwo – czy wciąż dominują piekarnie rzemieślnicze?

    Piekarstwo rzemieślnicze we Francji ma się dobrze i ciągle się rozwija – takie wrażenie odnosił każdy, kto zwiedzał targi Europain w lutym 2018 r. w Paryżu. Dla mieszkańców tego kraju chleb wciąż pozostaje jednym z podstawowych produktów żywnościowych. Niezbyt drogi, dostępny w szerokim asortymencie, jadany do każdego posiłku.

    Więcej

  • LodyPRL. Sezon pierwszy

    LodyPRL. Sezon pierwszy

    Ponad 50 członków Spółdzielni Lodziarni Partnerskich i apetyt na więcej – tak najkrócej można podsumować pierwszy sezon działalności marki LodyPRL, która tego lata zadebiutowała na polskim rynku. Pojawiły się też nowe pomysły na kultywowanie dobrych kulinarnych tradycji z czasów słusznie minionych.

    Więcej

  • Co najbardziej kusi Polaków do zakupu słodyczy

    Co najbardziej kusi Polaków do zakupu słodyczy

    Sprzedaż słodyczy na świecie ciągle rośnie, a prognozy* wskazują, że do 2022 r. może osiągnąć wartość nawet 232 mld dol. Polska jest 8. największym, światowym ich eksporterem. Uznanie dla słodyczy i przekąsek widać również na sklepowych półkach.

    Więcej