Kampania Cukru Królewskiego
Z końcem listopada rusza świąteczna kampania Cukru Królewskiego promująca innowacyjne produkty przeznaczone do wypieków, usprawniające pracę w kuchni. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę konsumencką i branżową.
Z końcem listopada rusza świąteczna kampania Cukru Królewskiego promująca innowacyjne produkty przeznaczone do wypieków, usprawniające pracę w kuchni. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę konsumencką i branżową.
W końcu grudnia wzrost cen żywności wyniesie od 4 do 6 proc. - przewidują eksperci zajmujący się rolnictwem i gospodarką żywnościową w IERiGŻ.
Od 2012 r. minimalne wynagrodzenie na pełnym etacie wzrośnie z 1386 zł do 1500 zł. Oznacza to wzrost dodatków za pracę w nocy.
Cieszyński sanepid znalazł w szkolnych sklepikach słodycze, które mogą działać na dzieci jak dopalacze. Są sprzedawane legalnie - podała wyborcza.biz.
Eksperci Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej prognozują, że w 2013 r. zmniejszy się dynamika przychodów z produkcji zbóż, zwiększą się koszty ich uprawy. Najkorzystniejsza nadal będzie produkcja pszenicy.
Jak wykorzystać kreatywność klientów i przy okazji zaoszczędzić na inwestycjach związanych z przeprowadzeniem drogich badań rynku? Odpowiedź daje crowdsourcing, choć nie jest to metoda pozbawiona minusów.
Już po raz 15. Banki Żywności organizują Świąteczną Zbiórkę Żywności – ogólnopolską kampanię, która każdemu daje szansę pomóc najbardziej potrzebującym. Akcja jest też skierowana nie tylko do konsumentów, ale też do producentów żywności.
Jeżeli jesteś producentem, importerem lub dystrybutorem żywności, zachęcamy do włączenia się w działalność Banków Żywności poprzez przekazywanie darowizn żywnościowych lub finansowych, które wspierają aktywność organizacji w efektywnym niesieniu pomocy i zwiększają jej potencjał.
Procesy fermentacji mają duży wpływ na kształtowanie smaku i zapachu chleba. Ich upraszczanie lub pomijanie na pewno odbija się na odbieraniu przez konsumenta dobrej jakości pieczywa. Chcąc się wyróżnić, warto wziąć pod uwagę jakość prowadzonej fermentacji lub rozważyć użycie gotowych naturalnych zakwasów.
Deficyt kadr jest zauważalny szczególnie w średnich i dużych firmach piekarskich. Nawet hipermarkety zgłaszają zapotrzebowanie na piekarzy „odpiekających” zamrożony produkt. W tej sytuacji polscy producenci rozglądają się za pracownikami za naszą wschodnią granicą.