Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Warto przeczytać

  • Błędy w znakowaniu wyrobów cukierniczych

    Błędy w znakowaniu wyrobów cukierniczych

    Nie jesteś pewien, czy etykieta na Twoich wyrobach cukierniczych jest dobrze opracowana? W tym artykule znajdziesz odpowiedź na Twoje wątpliwości: krótką, ale treściwą analizę typowych błędów, które przewijały się w raportach pokontrolnych IJHARS.

    Więcej

  • Dobra passa dla słodyczy i ciastek

    Dobra passa dla słodyczy i ciastek

    2012 r. zapowiada się równie łaskawy dla producentów słodyczy jak 2011 r. W ubiegłym sezonie Polacy wydali na łakocie około 3% więcej niż rok wcześniej. Teraz może być jeszcze więcej. Popyt jednak wymaga zastrzyku nowości.

    Więcej

  • Sztuka częstowania

    Sztuka częstowania

    Apetyt rośnie w miarę jedzenia – tę genialną prawdę zna każdy, kto lubi dobre jedzenie, kto zasmakował w bogactwie lub choć raz zorganizował degustację swoich produktów. Degustację, która pozwala przekonać konsumentów do nowego, zaostrzyć apetyty i… poprawić wyniki sprzedaży.

    Więcej

  • Delikatesy w sieci

    Delikatesy w sieci

    Obecnie udział e-sklepów spożywczych w całości handlu spożywczego wynosi 0,1-0,2%. Jak będzie się rozwijał ten rynek za 5-6 lat?

    Więcej

  • Wartość dodana ciast i ciasteczek

    Wartość dodana ciast i ciasteczek

    Chcemy, aby nasze ciasta i ciasteczka cieszyły podniebienia klientów i były przyjazne dla ich zdrowia, dlatego wracamy do tego, co stworzyła natura i co już dobrze znamy, albo odkrywamy w niej nowe inspiracje. Przypomnijmy, jakie bogactwo kryje się w naturze i po co warto sięgnąć.

    Więcej

  • Jedyne takie Forum

    Jedyne takie Forum

    W jednym miejscu zebraliśmy głosy branży na temat czystej etykiety, która wciąż budzi emocje. Forum udostępniamy Państwu za pośrednictwem platformy ISSUU.

    Więcej

  • Wydaj paragon

    Wydaj paragon

    Jeśli nie ominął Cię obowiązek stosowania kasy fiskalnej, pamiętaj o każdorazowej dokumentacji sprzedaży i wydaniu paragonu. Sprzedaż na tzw. zeszyt może być kosztowna.

    Więcej