Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Warto przeczytać

  • Niezawodne powłoki teflonowe

    Niezawodne powłoki teflonowe

    Zaostrzone normy w zakresie higieny w piekarni i cukierni spowodował wzrost zastosowania powłok fluoropolimerowych, a zwłaszcza teflonowych. Można nimi powlekać zarówno nowe, jak i regenerowane elementy urządzeń szeroko stosowanych w naszej branży.

    Więcej

  • Innowacyjne rozwiązania firmy Revent

    Innowacyjne rozwiązania firmy Revent

    System studzenia próżniowego: pieczywo prosto z pieca wystudzone w ciągu 2-6 min. do temperatury otoczenia, garownio-chłodnie z natryskowym systemem zaparowania oraz piec obrotowy z wózkiem hertowym - Roto Sole. Te 3 rozwiązania zrewolucjonizowały piekarnie!

    Więcej

  • 6 zasad marketingu w sklepie firmowym

    6 zasad marketingu w sklepie firmowym

    „Po co mi marketing, skoro klienci ciągle kupują moje produkty?” No właśnie po co? Postaramy się rozwiać błędne przekonanie, że marketing to jedynie twór generujący koszty, który nie przynosi zysków. Zwłaszcza w piekarni czy cukierni.

    Więcej

  • Czysty Biznes w Polsce

    Czysty Biznes w Polsce

    Wiele firm Czystego Biznesu przekonało się, że ochrona środowiska ma wymierne korzyści. Pozwala zmniejszyć zużycie energii elektrycznej, cieplnej, ograniczyć zużycie wody i ilość wytwarzanych odpadów. Przynosi również wartość bezcenną - dobrą opinię społeczną.

    Więcej

  • Wyróżnij się Przyjazną Słodyczą

    Wyróżnij się Przyjazną Słodyczą

    Ogólnopolski program „Przyjazna Słodycz – słodycz, po którą warto sięgnąć!” trwa już prawie rok i skupia ponad 180 cukierni z całej Polski. Jak program działa w rzeczywistości, a przede wszystkim jak klienci reagują na „Przyjazną Słodycz” – sprawdziliśmy w jednej z katowickich cukierni.

    Więcej

  • Jak zagrać klientowi

    Jak zagrać klientowi

    Z muzyką jest jak z kolorami. Odpowiednio dobrana nie tylko dobrze nastraja, ale też dyskretnie nakłania do zakupów. Jak zatem dobrać muzykę w cukierni, by klient dobrze się czuł, a interes kręcił się... w odpowiednim rytmie.

    Więcej