Promocja Wielkanocna CSM Polska
Promocja trwa do 3 kwietnia 2015 r.
Promocja trwa do 3 kwietnia 2015 r.
Rynek tabliczek czekolady w odniesieniu do pozostałej galanterii czekoladowej wcale nie pozostaje w niszy. Podobnie jak rozwój nowych pralin czy batoników może zaskoczyć nas swoim kształtem, a nawet rozmiarem i nadzieniem, tak i rozwój tabliczkowanych produktów daje szerokie spektrum dla realizacji nowych pomysłów.
Co jest na fali w cukierni i piekarni? Tradycja czy nowoczesność i eksperymenty? A może połączenie jednego i drugiego? W Strefie Mistrza Branży pokażemy zdolnych, pełnych inwencji kreatorów smaku, dekoracji, tekstur!
W związku z dużym zainteresowaniem szkół i uczniów organizator Mistrzostw postanowił przedłużyć termin nadsyłania zgłoszeń i tym samym zwiększyć liczbę startujących drużyn do 14. Możliwe jest zgłoszenie jeszcze 2 zespołów. Termin rejestracji upływa: 20.02.2015 r. o godz 24.00.
Słowo „orkisz” kilkanaście lat temu brzmiało w Polsce egzotycznie, dziś wypiekami z tego zboża chwali się coraz więcej piekarni. Dawny gatunek pszenicy zyskuje popularność ze względu na walory zdrowotne oraz smakowe. Jednak mało kto wie, że ma on równie interesujących przodków: samopszę i płaskurkę.
Informujemy, że wyłączenie systemu rejestracji gości on-line nastąpi wcześniej niż planowano, a mianowicie 18-go lutego w godzinach wieczornych. Wszyscy, którzy jeszcze nie zarejestrowali swoich zaproszeń lub w ogóle nie posiadają zaproszeń, a chcieliby je pobrać z Internetu, proszeni są o dokonanie rejestracji do 18 lutego.
Styl angielski w światowym wydaniu zagości w Polsce. Jesienią, na zaproszenie Akademii Słodka Pasja, do Opola przyjadą Eleonora Coppini, właścicielka I Pasticci di Molly, oraz Kelvin Chua, założyciel Vinism Sugar Art. Tego nie można przegapić!
Redakcja „Mistrza Branży” zaprasza na szkolenia dla odwiedzających ExpoSweet 2015, przygotowane przez naszych redakcyjnych ekspertów: specjalistkę od znakowania Wiolettę Bogusz Kaliś oraz specjalistę od marketingu i social media Michała Ruska.
Rynek słodyczy w Polsce wciąż rośnie. W 2013 r. wyeksportowaliśmy wyroby czekoladowo-cukiernicze za ponad 6,3 mld złotych.
O tym, jak stworzyć wizytówkę w sieci, budować zaufanie klientów oraz ich zaskakiwać, korzystając z popularnych portali społecznościowych, opowiada nasz ekspert ds. marketingu Michał Rusek, właściciel agencji Marketing Fanpage.