Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Aktualności

  • Słodkiemu mówię – tak, cukrowi – nie!

    Słodkiemu mówię – tak,  cukrowi – nie!

    Polski Jamie Olivier. Kucharz, dziennikarz kulinarny, człowiek, któremu zależy na zmianie nawyków żywieniowych Pola­ków – na zdrowsze! Bez skrupu­łów wyrzuca do śmieci wszyst­ko, co zawiera w swoim składzie zbyt dużo cukru i chemii. Ale czy bez cukru można żyć? Jak wyglądałby rynek cukierniczy bez tego istotnego składnika?

    Więcej

  • Royal Icing z Justyną Majewską – szkolenie

    Royal Icing z Justyną Majewską – szkolenie

    Zostały już tylko 2 wolne miejsca na dwudniowe szkolenie z Royal Icing z Justyną Majewską! Szkolenie odbędzie się 7-8 lutego br. w Akademii "Słodka Kreacja". Zgłoszenia są przyjmowane do niedzieli, 25 stycznia br. Zniżki dla firm zrzeszonych w Cechach!

    Więcej

  • 5 gratisowych poradników „Opracowywanie etykiet”

    5 gratisowych poradników „Opracowywanie etykiet”

    Na dobry początek roku i dla przyjemniejszego opracowywania etykiet według nowych zasad przygotowaliśmy dla Państwa 5 gratisowych poradników „Opracowywanie etykiet”. Wystarczy odpowiedzieć na 2 pytania, a rozwiązanie wysłać SMS-em. Poniżej szczegóły konkursu.

    Więcej

  • Plebiscyt rozstrzygnięty. Czas na nagrody!

    Plebiscyt rozstrzygnięty. Czas na nagrody!

    Zdjęcia bożonarodzeniowych wypieków skutecznie kusiły i przez ponad miesiąc zdobywały sympatię internautów i ich głosy. Teraz czas na podsumowanie. Poznajcie laureatów 3. edycji Plebiscytu, który dzięki uczestnikom i głosującym z każdym rokiem nabiera rumieńców i jeszcze większego rozmachu!

    Więcej

  • Nowy wizerunek firmy Erg-System S.A.

    Nowy wizerunek firmy Erg-System S.A.

    Mamy przyjemność poinformować Państwa, że proces rebrandingu firmy ERG-System S.A., czołowego producenta opakowań z tworzyw sztucznych, dobiegł końca: jego efektem jest nowa identyfikacja wizualna: logotyp, strona www oraz odświeżone materiały korporacyjne i katalog produktowy.

    Więcej

  • W kuchni z… vlogerami. I Wedlem

    W kuchni z… vlogerami. I Wedlem

    Jeśli wskazać jedną polską markę, która jest przykładem tego, jak współcześnie dbać o wizerunek i budować silną pozycję na rynku, jest nią czekoladowe imperium pod szyldem E. Wedel. Jak wiele polskich marek tak i ta zrozumiała, że trafnym narzędziem do budowania wizerunku firmy jest współpraca z blogerami oraz vlogerami.

    Więcej

  • Karnawał czas zacząć!

    Karnawał czas zacząć!

    Karnawał, z włoskiego carnevale, dosłownie oznacza „pożegnanie mięsa”. Dla ludzi na całym świecie oznacza dobrą zabawę, tańce, śpiewy i wszystko, co sprawia przy­jemność. A czymże byłyby chwile przyjemności bez odrobiny słodyczy?

    Więcej