Czym żywi się świat – innowacje na rynku słodyczy – cz. IV
Pora na kolejną dawkę słodkich nowości – tym razem do poszukiwań innowacyjnych produktów Piotra Ławrowskiego dołączyła Anna Sacharczuk. Co dwie głowy, to nie jedna.
Pora na kolejną dawkę słodkich nowości – tym razem do poszukiwań innowacyjnych produktów Piotra Ławrowskiego dołączyła Anna Sacharczuk. Co dwie głowy, to nie jedna.
Od czerwca do grudnia 2014 roku liczba zawieszonych jednoosobowych działalności gospodarczych zmniejszyła się o 94 tysiące. Zmalał także udział takich nieaktywnych firm w ogólnej liczbie mikroprzedsiębiorstw. Na koniec grudnia zawieszone mikroprzedsiębiorstwa stanowiły tylko 8,7% zarejestrowanych działalności gospodarczych.
O polskich hitach eksportowych na targach oraz o zainteresowaniu Polską przez zagranicznych inwestorów opowiada Agnieszka Szpaderska, manager targów WorldFood Warsaw, które odbędą się w dniach 14-16 kwietnia 2015 roku.
Aromatyczne, pyszne oraz mocno malinowe – takie właśnie jest nowe nadzienie Lauretta od Kandy.
Tylko w XX w. populacja na Ziemi wzrosła trzykrotnie, a zużycie wody aż sześciokrotnie. W ciągu najbliższych 20 lat przeciętna ilość wody przypadająca na jednego mieszkańca globu zmniejszy się o 1/3 . A więc racjonalne wykorzystywanie wody to konieczność.
Słody to odpowiedź na obecne na rynku prozdrowotne trendy. Zapewniają nie tylko powtarzalność produktu, ale także doskonałą jakość i smak, których poszukują coraz bardziej świadomi swoich oczekiwań konsumenci. Pieczywo, wypiekane na słodach, kusi swoim wyglądem, spełniając wszystkie wymogi klienta i producenta.
Po co konsumentowi informacja o ilościowej zawartości składnika, obowiązkowa zarówno na żywności opakowanej, jak i nieopakowanej? Głównie po to, żeby mógł on ocenić, ile rzeczywiście jest danego składnika w produkcie, a także zweryfikować to, co sugeruje grafika na opakowaniu czy nazwa artykułu spożywczego.
Od początku działalności jest to firma rodzinna z polskim kapitałem, prowadzona teraz przez trzecie pokolenie.
Słodyczy mazurków, obfitości paschy i wielu czekoladowych pisanek, a przede wszystkim rodzinnego ciepła przy wielkanocnym stole wszystkim naszym Czytelnikom, Autorom i Partnerom życzy Redakcja „Mistrza Branży”.
Bardzo często w rozmowach o sytuacjach kryzysowych padają słowa „Mnie to nie dotyczy”. Tymczasem właściciel każdego przedsiębiorstwa powinien mieć świadomość, że prowadzenie własnej firmy to nie tylko sukcesy i pozytywne chwile, ale również problematyczne sytuacje. Sytuacje, które przychodzą znienacka i w ciągu chwili mogą prz