Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Megapromocja w Biedronkach kosztem dostawców

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Spółka Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, przymierza się do megapromocji, która ma ściąć ceny oferowanych produktów do połowy - informuje "Puls Biznesu". Dostawcy już otrzymali stosowne pisma.

- Do związanych z Biedronką producentów już rozesłano informację o takim planie. Jeszcze nie wiadomo dokładnie, kiedy dojdzie do promocji, ale na pewno będzie powiązana z otwarciem dwutysięcznego sklepu sieci - mówi w rozmowie z "PB" osoba z branży handlowej. Można się domyślać, że niedługo, bo na koniec czerwca Biedronka miała 1941 sklepów.

Zaopatrujący Biedronkę producenci mają nadzieję, że handlowy gigant nie zdoła zmusić ich do współfinansowania promocji. Liczą też na to, że inne sieci handlowe, z którymi współpracują, nie wpadną na podobne pomysły. Dostawcy narzekają też, że promocja marketingowo da im niewiele lub zupełnie nic - czytamy w "PB".