Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Siła koloru – relacja z III edycji Podwieczorków z Akademią Mistrza

dodano , Redakcja AU

Klient je oczami! A jeśli tak, wygląd deseru ma zasadnicze znaczenie. Również jego kolor. I to właśnie jemu poświęcony był kolejny Podwieczorek Akademii Mistrza, na którym Marek Borowiński – specjalista w dziedzinie Visual Merchandisingu – opowiedział o sile przyciągania do cukierni przez kolor.

Za nami kolejna, trzecia już edycja Podwieczorków z Akademią Mistrza, projektu stworzonego przez ZT Kruszwica dla cukierników z całej Polski. Tym razem 20 i 21 października w Poznaniu oraz Bydgoszczy poznawali oni tajniki wykorzystania koloru w swoich produktach oraz lokalach.

W swojej prezentacji Marek Borowiński, znany ekspert w dziedzinie Visual Merchandisingu i psychologii koloru, opowiedział o znaczeniu poszczególnych kolorów i ich oddziaływaniu na wybory zakupowe klientów. Cukiernicy mieli też okazję poznać ciekawe pomysły na promocję swojego biznesu i wymienić się doświadczeniami w tym zakresie. Okazuje się, że niezwykle ważnym, a często pomijanym aspektem jest oświetlenie lokalu oraz wyeksponowanie produktów tak, by były lepiej widoczne i atrakcyjniejsze dla kupujących. Kolor oraz oświetlenie budują nastrój, a ten jest jedną z najskuteczniejszych sił skłaniająych do robienia większych zakupów.

 



Każda kolejna edycja Podwieczorków spotyka się z większym zainteresowaniem i gromadzi coraz większą liczbę uczestników. Interesująca tematyka spotkań, praktyczne porady i znane nazwiska zaproszonych ekspertów działają jak magnes i niewątpliwie wpływają na frekwencję. 

Spotkania wpisały się na stałe w kalendarz wydarzeń branżowych. Organizatorzy już dziś zapowiadają kolejną edycję Podwieczorków, która ma odbyć się na wiosnę przyszłego roku. 

 

 

Więcej inofrmacji: Akademia Mistrza