Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Nowe szaty Wedla

dodano , Redakcja AK

W październiku pojawiła się limitowana edycja białych czekolad marki E. Wedel w nowym, odświeżonym opakowaniu. Nowoczesna i jaśniejsza szata graficzna, zaprojektowana przez Agencję 4FRAME, ma zwrócić uwagę młodszej grupy konsumentów.

Agencja 4FRAME przełamała dotychczasową konwencję opakowań czekolad marki Wedel, nadając im lekkości i jasnego koloru. Co się zmieniło w granatowej klasyce Wedla?

‒ Zamieniając granatową falę w dynamiczną wstęgę o wyraźnie zarysowanych konturach, nadaliśmy marce bardziej nowoczesny i odważny charakter, by odświeżyć jej wizerunek i trafić w gusta młodszej grupy docelowej. (...) udało nam się połączyć shopper marketingowe know-how z niekonwencjonalną kreacją na opakowaniach ‒ mówi Natalia Boimska-Blum, managing director Agencji 4FRAME.

Nowe projekty są nowoczesne nie tylko pod względem graficznym, ale też zastosowanej technologii produkcji. ‒ Przygotowując nowe opakowania, oprócz walorów estetycznych wypracowanych wspólnie z zespołem 4FRAME, zadbaliśmy także o ich wartość użytkową ‒ informuje Agnieszka Binkowska, product manager LOTTE Wedel. Odporne na wilgoć i szkodliwe działanie czynników zewnętrznych, zapewniają doskonałą ochronę produktu, przedłużają jego świeżość i przydatność do spożycia. Każde opakowanie składa się z dwóch zlaminowanych ze sobą filmów tworzywowych (BOPP). Zewnętrzna warstwa, charakteryzująca się wysoką przezroczystością i połyskiem, jest nośnikiem grafiki wykonanej w technice rotograwiurowej. Warstwa wewnętrzna stanowi film spieniany, o niskiej przezroczystości, idealnie biały. Po stronie wewnętrznej zastosowano coldseal nałożony w postaci specjalnego wzoru – gwarantuje on szczelność opakowania oraz umożliwia jego łatwe otwarcie. Minimalna waga to dodatkowy jego atut.

Agencja 4FRAME wygrała przetarg na stworzenie packagingu limitowanej edycji białych czekolad Wedla. Warto dodać, że to nie pierwszy projekt warszawskiej agencji shopper marketingowej dla LOTTE Wedel. W 2011 r. 4FRAME zaprojektowała opakowanie dla pralin Lalibelle, które zwyciężyły w ubiegłorocznej edycji konkursu Art of Packaging. ‒ Projekty przedstawione przez zespół 4FRAME są nie tylko nowoczesne, ale także bardzo apetyczne  ‒ przekonuje Agnieszka Binkowska.