Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Nowości firmy Bakels podczas targów Polagra-Tech

dodano , Redakcja MW, materiał promocyjny

Firma Bakels Polska na targach Polagra-Tech 2012 przedstawiła najlepszą ofertę produktową szerokiemu gronu piekarzy i cukierników. Nowe, wzbogacone receptury Pieczywa Tygrysiego i Żyrafy, na bazie innowacyjnych surowców Tiger Pasta oraz Melon Mix, zaskakiwały pomysłowymi kształtami i nietypową skórką.

Targi to też dobra okazja, żeby przypomnieć sprawdzone produkty, które już wcześniej pojawiły się na rynku. Warto wymienić mieszanki piekarnicze, jak Proso Mix, Low Crab Mix, Duński Mix, Chia Mix. Na stoisku nie mogło zabraknąć zakwasów: Żytni Suszony oraz Pszenny Rustic, a także całej palety mas cukrowych Pettince, polepszacz Lecicool, beza w proszku Actiwhite oraz żel Diment All'Round.

Łódzka firma nie tylko przygotowała ekspozycję wyrobów gotowych na bazie swoich produktów, ale też każdego dnia targów przyciągała uwagę pokazami technologicznymi, prowadzonymi przez technologów firmy Bakels. Taka interaktywna forma prezentowania oferty była odbierana z dużym zainteresowaniem przez gości odwiedzających targi. Klienci mogli zobaczyć nie tylko efekt finalny, ale też zobaczyć na żywo cały proces produkcji. Co najważniejsze, dawała możliwość bezpośredniego kontaktu i zadawania pytań technologom prowadzącym.

– Taka bezpośrednia prezentacja produktu znacznie ułatwia naszym potencjalnym klientom wybory – podkreślił Maciej Dega, dyrektor handlowy i członek zarządu Bakels Polska. – Na naszym stoisku przez 5 dni można było zobaczyć efekt finalny zastosowanych surowców. Zwiedzający zwracali uwagę na  wygodę i ekonomię stosowania produktów oraz łatwość i powtarzalność produkcji. Z dużą satysfakcją obserwowaliśmy, że coraz więcej firm działających w naszej branży przywiązuje wagę do tych zagadnień – dodał Maciej Dega.

Jak przekonuje firma Bakels, choć ekonomia produkcji nadal jest szalenie istotna, to nie warto skupiać się wyłącznie na poszukiwaniu produktów najtańszych. Relacja ceny do jakości to w obecnej sytuacji najlepsza droga do budowania grona zadowolonych i stałych klientów.