Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Volvo i Deseo - niecodzienna kooperacja

dodano , Redakcja AU

Już w najbliższą sobotę, 05.11.2022 w Warszawie będzie miało miejsce otwarcie lokalu w ramach ciekawej współpracy marek Deseo i Volvo. W Volvo Car Warszawa przy Marszałkowskiej powstanie nowa kawiarnia Deseo.

Przygotowania do otwarcia relacjonuje w mediach społecznościowych Łukasz Smoliński, współzałożyciel DESEO Patisserie & Chocolaterie. Pierwszy raz opowiedział historię tej kooperacji jeszcze we wrześniu, pisząc: 24 czerwca 2022 siedzimy sobie rodzinnie na jednej z wysepek północnego archipelagu Göteborga…dokładnie rzecz dzieje się w Fotö Hamncafe na wyspie Fotö.

Dla niewtajemniczonych Göteborg jest siedzibą Volvo Group - tu znajduje się główna centrala VOLVO. Zajadamy sobie najbardziej tradycyjną z tradycyjnych kanapek szwedzkich tj. räkmacka( dokładnie ta zajadana na zdjęciu poniżej) i przeglądam w wolnej chwili pocztę, a w niej mail od Karola Borkowskiego (Marketing Manager Volvo), w którym, w imieniu Volvo Cars zaprasza nasze DESEO do współtworzenia jednego z 5 takich miejsc na świecie - Volvo Studio poza Warszawą, istnieje w Sztokholmie, Mediolanie, Tokio i Nowym Jorku. „Ja w przypadki nie wierzę” myślę…nie wierzę w to, że siedząc akurat w Göteborgu, w światowej stolicy Volvo, otrzymuję taką właśnie propozycję.

 

 

26. września (data publikacji posta) była dniem podpisania 5-letniej umowy o współpracy obu marek. Jak przyznał Smoliński, dla Deseo jest to duża nobilitacja i ogromne wyzwanie. To miejsce ma być nie tylko połączeniem wyjątkowego salonu Volvo i wyjątkowej kawiarni; zapowiadane są tam m.in. koncerty, inne wydarzenia kulturalne, spotkania z ciekawymi ludźmi. Dodajmy jeszcze komentarz prezesa Deseo z ubiegłego tygodnia:

Właśnie powoli wchodzimy w ten czas z naszym nowym, wyjątkowym lokalem, który będzie połączeniem 2 innych światów, których wydawało się jeszcze 2 miesiące temu, że połączyć się nie uda. 2 marki premium…globalny gigant motoryzacyjny, z właściwymi dla tak olbrzymiej firmy ograniczeniami i mały, lokalny brand. Inna decyzyjność, inny styl działania, 2 inne światy produktowe, ale ci sami Klienci i ten sam cel.

 


Może to wydawać się nieprawdopodobne, ale obie strony wciąż do końca nie wiedzą co nam z tego wyjdzie, jak to będzie wyglądało, jaką atmosferę stworzymy…(...) I przyznać muszę, że takie okoliczności przyrody fascynują mnie w tym projekcie najbardziej.

Trzymamy kciuki za ten ciekawy projekt!

ESS

zdjęcia: https://www.facebook.com/deseopatisserie