Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

ARTISA Business – elitarne narzędzie nowoczesnego piekarza, cukiernika i lodziarza

dodano , Redakcja PS

Od czerwca działa nowa platforma e-learningowa ARTISA Business dla branży cukierniczej i piekarskiej, stworzona przez Polską Grupę Dystrybucyjną (PGD). Dlaczego warto z niej skorzystać? Sprawdziliśmy, co na niej znajdziecie i czym się wyróżnia.

Współczesny właściciel piekarni, cukierni lub lodziarni podąża za trendami, wymyśla nowe receptury, zmienia technologie produkcji na ekologiczne i bardziej wydajne, ale przede wszystkim inwestuje w siebie. To oznacza rozwój kompetencji na wszystkich polach. I właśnie temu służy nowa branżowa platforma ARTISA Business, która pozwoli rozwinąć tzw. umiejętności miękkie, zainspiruje do zmiany myślenia o ekspozycji i sprzedaży, ale też dostarczy wiedzę w zakresie technologii produkcji (obecnie szkolenie z produkcji bezglutenowej). Zakres tematyczny określa 6 działów: Sprzedaż, Technologia, Zarządzanie, Psychologia, Merchandising i Marka. Jak widać, jest tu wszystko, co pozwoli z sukcesem rozwijać firmę na konkurencyjnym rynku piekarsko-cukierniczym.

 

– Fachowa wiedza online cieszy się coraz większym zainteresowaniem: pozwala zaoszczędzić czas, jest dostępna bez ograniczeń, a dobrze opracowana umożliwia stałe dokształcanie się i zdobywanie nowych kompetencji – mówi Agnieszka Szulc, koordynatorka projektu ARTISA Business i marketing manager PGD. Nie przez przypadek tematyka platformy skupia się na umiejętnościach miękkich. – Współcześni właściciele firm potrzebują wiedzy, jak zostać liderem, który potrafi stworzyć zgrany zespół pracowników i zarządzać nim efektywnie, jak budować konkurencyjną markę i wyróżnić ją na rynku. Konieczny jest również dostęp do nowej, zmieniającej się technologii. Tę aktualną wiedzę gwarantuje ARTISA Business – elitarny projekt edukacyjno-biznesowy przygotowany z myślą o naszych klientach. W tej chwili mamy 6 szkoleń, gotowe są już kolejne materiały, które stopniowo będą uzupełniać zasoby naszej platformy – dodaje Agnieszka Szulc. Już teraz można skorzystać z takich szkoleń jak: Model współczesnego przywódcy, Rola sprzedawcy, Jak wyróżnić swoją markę, Ekspozycja produktu i inne.

 

Co wyróżnia platformę ARTISA Business? Jej silną stroną jest sposób przygotowania informacji. Każdy moduł szkoleniowy to solidna dawka wiedzy podana w formie ciekawych grafik lub wykresów. Dużym plusem są przykłady z branżyzobrazowane materiałem zdjęciowym/graficznym i krótkimi komentarzami, które uatrakcyjniają i dynamizują odbiór. Dzięki temu czytelnik chętnie daje się wprowadzić w kolejne etapy szkolenia, angażuje się w proces myślowy i łatwiej przyswaja wiedzę. Szkolenia z zarządzania, marketingu i sprzedaży rozpoczynają się quizem „diagnozującym” wiedzę, a kończą quizem oceniającym stopień przyswojenia nowych wiadomości. W tym ostatnim przypadku 100% poprawnych odpowiedzi zbliża do nagrody (bilet do kina).
W trakcie szkolenia do dyspozycji mamy narzędzie do robienia notatek. Jedno szkolenie nie zajmuje więcej niż pół godziny, co w dobie przeładowania obowiązkami jest dużym plusem. Całość spina stonowana strona graficzna, która robi pozytywne wrażenie i nastraja do nauki.

 

Warto dodać, że za wiedzę z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu odpowiada dr inż. Alina Śmiłowska, ambasadorka zmian, strateg i coach z wieloletnim doświadczeniem pracy z mikro- i makroprzedsiębiorstwami branży spożywczej i nie tylko (znana również czytelnikom „Mistrza Branży”). Na platformie dostępne są również receptury i materiały do pobrania. Strona wciąż się rozwija, wkrótce pojawi się jeszcze więcej szkoleń.

Zaloguj się
Jak zalogować się na platformie? Można zarejestrować się przy użyciu unikalnego kodu, który dostępny jest u przedstawicieli handlowych.

>>> www.artisabusiness.pl