Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Marka eksportowa firmy Brześć na targach yummex w Dubaju

dodano , Redakcja PS

ZPC Brześć, producent słodyczy i przekąsek, takich jak słomka czy groszek ptysiowy, po raz kolejny zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych, międzynarodowych targach branżowych yummex Middle East w Dubaju. Podczas wydarzenia, które odbędzie się w dniach 18-20 września, firma będzie promować swoją markę eksportową Crispico.

Yummex Middle East to najważniejsze, międzynarodowe targi słodyczy i przekąsek w regionie MENA (z ang. Middle East & North Africa), określane jako siostrzana impreza targów ISM w Kolonii. Tegoroczna, 11. edycja jest organizowana w ramach Międzynarodowego Dubajskiego Tygodnia Turystyki. Zgodnie z zapowiedzią organizatorów, wydarzenie przyciągnie ponad 330 wystawców z ponad 40 krajów, w tym najważniejszych producentów, importerów oraz eksporterów słodyczy i przekąsek, jak i przedstawicieli sieci handlowych.  

Wśród wystawców nie zabraknie kolejny raz rodzinnej firmy z Brześcia Kujawskiego, która podczas targów będzie promować swoją autorską markę eksportową Crispico, zaprezentowaną po raz pierwszy właśnie podczas targów yummex w 2016 roku. Pod nową marką oferowane są flagowe produkty firmy z ciasta ptysiowego: groszek ptysiowy, słomka ptysiowa z cukrem, z cynamonem oraz słomka pełna nasion. Poza budowaniem rozpoznawalnego na skalę światową brandu Crispico, Brześć liczy na nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi oraz rozwój relacji z obecnymi kontrahentami. – Obecność na międzynarodowych, prestiżowych imprezach branżowych to dla nas sprawdzony sposób na rozwój sieci zagranicznych parterów biznesowych. Dzięki udziałowi w ubiegłorocznej edycji targów yummex nawiązaliśmy m.in. współpracę eksportową z Pakistanem. Oczywiście, liczymy na kolejne kontrakty, zwłaszcza że region MENA to jeden z najprężniej rozwijających się rynków słodyczy na świecie – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.



Rozwój eksportu – zarówno pod markami własnymi zagranicznych sieci handlowych, jak i marką Crispico – to jeden z filarów strategii biznesowej ZPC Brześć. Wyroby z ciasta ptysiowego są znane konsumentom ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy, Estonii, Bułgarii, Słowenii czy Szwecji. Ekspansja międzynarodowa to według firmy remedium na stagnację na polskim rynku słodyczy. - Rodzimi producenci coraz chętniej wychodzą na zagraniczne rynki, mając do zaoferowania wyroby o wysokiej jakości charakteryzujące się zwykle przy tym relatywnie niskimi kosztami produkcji – mówi Arkadiusz Drążek.