Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Warto przeczytać

  • Świąteczny cud marketingowy

    Świąteczny cud  marketingowy

    Na święta czeka się jak na zbawienie. Konsumenci są wtedy bardziej skłonni wydawać pieniądze, żeby święta Bożego Narodzenia były wyjątkowo smaczne. To najlepsza pora, żeby zastosować wszystkie marketingowe rozwiązania, opisywane na łamach MB przez cały rok, i dodatkowo spotęgować dobre nastroje zakupowe naszych drogich klientów.

    Więcej

  • Mniej soli dla zdrowia

    Mniej soli dla zdrowia

    Sól to winowajca wielu chorób cywilizacyjnych. To również konieczny dodatek technologiczny w procesie tworzenia ciasta chlebowego. Czy możliwe jest ograniczenie dodatku soli w przemyśle piekarskim? Jeśli tak, to w jakim stopniu?

    Więcej

  • Patent na zwiększenie sprzedaży

    Patent  na zwiększenie sprzedaży

    Dobry klient to lojalny klient, który wraca do nas, bo to mu się opłaca. Przyglądając się działaniom znanych piekarni, cukierni oraz kawiarni, nietrudno zauważyć, że jednym z narzędzi marketingowych są dobrze przygotowane programy lojalnościowe.

    Więcej

  • Świeże bułeczki, aromatyczna kawa i Social WiFi

    Świeże bułeczki,  aromatyczna kawa i Social WiFi

    Piekarnie, cukiernie i lodziarnie to nie tylko miejsca zakupu produktów, ale także niejednokrotnie strefy komfortu. Dbają o ciekawy wystrój wnętrza, oferują chwilę relaksu przy kawie i słodkościach. Coraz częściej udostępniają darmowy Internet bezprzewodowy. A wszystko po to, by zatrzymać miłośników wypieków na dłużej.

    Więcej

  • MUST HAVE, czyli przybornik sugarcraftera

    MUST HAVE, czyli przybornik sugarcraftera

    Sugercrafter bez odpowiedniego zestawu podstawowych narzędzi jest jak artysta malarz bez palety i pędzli. W naszym warsztacie są packi, wałek, nożyk… i jeszcze parę dodatkowych akcesoriów, bez których trudno sobie wyobrazić pracownię prawdziwego sugarcraftera.

    Więcej

  • Metody badania opakowań

    Metody badania opakowań

    Wszelkie materiały lub wyroby przeznaczone do bezpośredniego lub pośredniego kontaktu z żywnością, w tym materiały opakowaniowe i opakowania żywności, muszą spełniać określone wymagania.

    Więcej

  • Rogale świętmarcińskie - wiecznie żywa tradycja

    Rogale świętmarcińskie - wiecznie żywa tradycja

    Na 11 listopada wielkopolscy cukiernicy wypiekają tony rogali świętomarcińskich. Wśród konsumentów cieszą się one dużym zainteresowaniem. Dla poznaniaków grzechem byłoby nie zjeść w tym dniu choćby jednego, wyjątkowo pysznego rogalika. Nie spotka się ich nigdzie indziej, bo jest to regionalna, wiecznie żywa tradycja.

    Więcej