Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Sensobus odkrywa preferencje polskich konsumentów

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Jesienią tego roku Sensobus, mobilne laboratorium firmy Puratos, już po raz 5. wyruszył w misję po Polsce, aby zbadać preferencje smakowe w zakresie wyrobów piekarniczych, cukierniczych i czekoladowych. W tym roku Sensobus trafił do mieszkańców Śląska oraz Małopolski.

Badania Sensobusu odbyły się w terminie:16-17 września w Krynicy Górskiej, 18 września w Tuchowie, 19-20 września w Krakowie oraz 21-22 września w Kędzierzynie Koźlu. Misja Sensobus powoli dobiega końca, trwają prace nad obróbką danych.

Sensobus od ponad 12 lat przemierza Europę (Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Niemcy, Grecja, Włochy, Litwa, Łotwa, Holandia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwecja i Szwajcaria) i Stany Zjednoczone, docierając do dziesiątek miast, aby badać lokalne preferencje smakowe ich mieszkańców w zakresie wyrobów piekarniczych, cukierniczych i czekoladowych. Do chwili obecnej Sensobus przebadał ponad 100 330 konsumentów!

Sensobus jest nowatorskim narzędziem marketingowym - zapewnia bezpośrednie dotarcie do konsumentów w miejscu zakupu oraz sprawną analizę danych. W 2011 r. zyskał uznanie, otrzymując prestiżową nagrodę Ex Award w kategorii "Best Vehicle Design", przyznawaną przez amerykańskie czasopismo marketingowe "Event Magazine".

Więcej na temat Sensobusa czytaj TUTAJ