Brytyjski producent czekolady, Cadbury (należący do grupy Mondelez) latem zaprasza klientów do zabawy. Chodzi o to, by odgadnąć smak dwóch tajemniczych batoników. Do tego można zgarnąć nagrodę pieniężną - 5 tysięcy funtów. Dobra opcja marketingowa?
Cadbury Mystery Bars (w dwóch limitowanych wersjach smakowych) pojawiły się w połowie lipca i będą dostępne do października. Można je kupić w formie batoników lub czekoladowych tabliczek, tradycyjnie na bazie mlecznej czekolady Cadbury. Mają dwa tajemnicze nadzienia, składów nie zdradzają nawet etykiety. Producent zaprasza konsumentów do zabawienia się w detektywów, degustowania i zgadywania, jakie smaki mają nowe nadzienia. Coraz więcej takich prób i recenzji pojawia się w mediach społecznościowych, również na popularnych kanałach na YouTube takich jak Food Review UK.
Przedstawiciele Cadbury Dairy Milk nie mogą się doczekać reakcji klientów i ich kreatywnych pomysłów. Na zwycięzcę czeka nagroda w wysokości 5 tysięcy funtów. Szeroko zakrojona kampania medialna jest prowadzona w Wielkiej Brytanii.
źródło >>> Confectioneryproduction.com