Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Etykietowanie w e-commerce

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Właściciele sklepów internetowych, podobnie jak producenci produktów spożywczych, będą zobowiązani do przedstawienia pełnych i dokładnych informacji o produkcie, dodatkowo opatrzonymi odpowiednimi zdjęciami produktu.

Na dostosowanie się do nowych wymogów producenci dostali aż trzy lata. Rzecz dotyczy nie tylko dostosowania opakowań do zasad zawartych w rozporządzeniu. Pojawiają się także inne wyzwania, właśnie takie jak np. zmiany we współpracy z handlowcami internetowymi i potrzeba wdrożenia odpowiednich rozwiązań.

- Istotną kwestią w tej sprawie będzie współpraca między dostawcami informacji o produktach a producentami tak, aby w efekcie właściciel sklepu internetowego otrzymał pełną, zgodną z nowymi wymogami informację o produkcie, którą zamieści na e-opakowaniu na stronie - wyjaśnia Kamila Wrońska, country manager Brandbank. I dodaje: - Tak jak w sklepach stacjonarnych za dostosowanie się do nowych zasad i dostarczenie pełnej informacji o produkcie będą odpowiedzialni jego producenci, tak w e-commerce ta odpowiedzialność zostanie przeniesiona na właścicieli sklepów internetowych, których zadaniem będzie dokładne odwzorowanie informacji z etykiety na e-opakowaniu. Sklepom zależeć więc będzie na współpracy z producentami, którzy mają wdrożone odpowiednie rozwiązania usprawniające proces tworzenia, zarządzania i dystrybucji danych produktowych. Producenci artykułów spożywczych mogą skorzystać w tym zakresie z outsourcingu - wyjaśnia Kamila Wrońska.

 

źródło: www.portalspozywczy.pl