Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Prospona - Owocowe Inspiracje

dodano , Redakcja MW, materiał promocyjny

Prospona najwyraźniej jest w szczytowej formie. Nie tak dawno firma z Nowego Sącza została wyróżniona Godłem AGRO POLSKA 2012, co potwierdza wysoką jakość oferowanych produktów. W portalu Mistrz Branży też nie schodzi z pierwszych miejsc plebiscytów.

     
 

Artykuł pochodzi z lipcowego wydania magazynu Mistrz Branży

 

Zamów numery archiwalne w wersji PDF: prenumerata@MistrzBranzy.pl

 

 

Mistrz Branży: Prospona, znana przetwórnia owoców i warzyw, rozpoczęła działalność jako firma rodzinna, przekształcając się na przestrzeni lat w duży i nowoczesny zakład przetwórczy. Co zadecydo­wało o sukcesie firmy?

Prospona: O sukcesie Firmy w ostatnich 20 latach zadecydowało wiele czynników: innowacyjność – wyznaczaliśmy trendy rynkowe oraz stworzyliśmy wiele produktów, które obecnie funkcjonują na rynku, elastyczność w działaniu, jako firma rodzinna staramy się stworzyć jak najbardziej partnerskie relacje z klientami. O sukcesie Firmy decydują również ludzie - nasi doświadczeni pracownicy.

 

Wybór firmy Prospona daje przewagę nad konkurencją w postaci właściwego partnera służącego zawsze pomocą i radą. Oprócz wyjątkowej jakości komponentów producent oferuje kompleksowe szkolenia, które zapewniają klientom jak najlepsze i najefektywniejsze wykorzystanie produktów.

 

MB: Przyzwyczaili nas Państwo do szerokiego asorty­mentu. Kto jest odbiorcą i dokąd trafiają produkty z logo Prospona?

P: Obecnie posiadamy ponad 300 różnych produktów w asortymencie. Naszą bogatą ofertę kierujemy zarówno do dużych firm produkujących słodycze oraz lody, piekarni, cukierni oraz klientów detalicznych. Nasze produkty można kupić również w sieciach handlowych. Firma Prospona sprzedaje również swoje wyroby na ponad 20 rynkach zagranicznych.

MB: Starają się Państwo dopasować swoją ofertę produktową do zmieniających się potrzeb rynku… Jakie znaczenie ma indywidualne podejście do klien­ta?

P: Ogromne! Nie ukrywamy, że szczególnie cenna jest współpraca z cukiernikami, którzy – jak wiadomo – często szukają rozwiązań, które udoskonalą ich wyroby lub pozwolą zrealizować pomysły. Ich doświadczenie w połączeniu z krea­tywnością i wiedzą kadry pozwala stworzyć produkty, bez których trudno wyobrazić sobie pracę w dzisiejszej cukierni. Odbiorca przemysłowy też potrzebuje produktu dopasowane­go do siebie, co wymaga od nas indywidualnego podejścia
i bezpośredniego kontaktu. Nasi technolodzy i specjaliści z dzie­dziny marketingu oraz handlu ściśle współpracują z każdym klientem. Ta wzajemna współpraca procentuje doskonaleniem asortymentu lub tworzeniem czegoś zupełnie nowego.

MB: Produkty z logo Prospona są doceniane przez specjalistów i często wyróżniane w konkursie AGRO POLSKA. W internetowych plebiscytach Mistrza Bran­ży również nie schodzą Państwo z pierwszych miejsc. Czym wyróżniają się Państwa produkty?

P: Cieszy nas fakt, że jury konkursu AGRO POLSKA, jak i czytelnicy Mistrza Branży doceniają niepowtarzalne walory smakowe i wysoką jakość naszych produktów. Pracujemy na to od ponad 20 lat. Kto nas zna, wie, że surowce stosowane w produkcji prawie w każdym przypadku pochodzą z terenów uznanych za ekolo­giczne. Ale nie było by tego wszystkiego bez zaangażowania wszystkich naszych pracowników.