Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Lodziarnia Grycan otwarta na... Allegro!

dodano , Redakcja AU

Podczas, gdy galerie handlowe są nadal zamknięte znana sieć lodziarni otwiera się na zupełnie nowe opcje takie jak sprzedaż przez platformę Allegro. Czy to nowy trend?

Allegro to najpopularniejsza i największa platforma w Polsce do transakcji sprzedażowo-zakupowych online. Choć do tej pory kojarzona głównie ze sprzedażą przedmiotów użytkowych, otwiera się na nowe opcje takie jak... lodziarnia online. Na taki pomysł wpadł zarząd znanej sieci lodziarni Grycan, która mocno ucierpiała z powodu pandemii ze względu na to, że jej lokale umiejscowione były głównie w galeriach handlowych, obecnie odgórnie zamkniętych. Sprzedaż ich wyrobów przez internet ruszyła 10 kwietnia. 

Choć wiele polskich lodziarni przekształciło się już na sklepy online decyzja o pojawieniu się na platfomie Allegro podyktowana jest ogromną jej popularnością. Stąd, może poskutkować większym zainteresowaniem wśród konsumentów, którzy jeszcze częściej i chętniej kupują wszelkie produkty online w czasie epidemii. 

- Sieć lodziarnio-kawiarni to dzieło naszego życia, a także wielka radość i duma. Niestety, w tym trudnym czasie nie możemy gościć klientów w naszych lokalach. Dlatego otworzyliśmy lodziarnię online. Chcemy aby nasi goście mogli delektować się ulubionymi lodami, tortami lodowo-bezowymi, ciastkami oraz kawą w domowym zaciszu – mówi Elżbieta Grycan, właścicielka marki Grycan – Lody od Pokoleń.

 


Na razie z internetowej lodziarni Grycan mogą korzystać konsumenci wyłącznie na terenie aglomeracji warszawskiej. W ofercie, m.in. lody (dostępne w pojemnikach 500 i 1100 ml), torty bezowo-lodowe, ciasta i kawa. Dostawy są realizowane w godzinach między 10.00 a 16.00 i tylko w wybrane dni. Minimalna kwota zamówienia wynosi 50 zł, a przy zakupach za co najmniej 100 zł dostawa jest bezpłatna. W przeciwnym wypadku kosztuje 25 zł. To znacznie więcej, niż, na przykład, przy zamówieniach przez inną znaną platformę Uber Eats, gdzie klient musi dopłacić zawsze taką samą kwotę za usługę, tj. 7,99 zł. Wiele lodziarni - ze względu na opłaty - decyduje się na dowóz we własnym zakresie oraz tworzenie własnych sklepów internetowych. Które z rozwiązań okaże się najskuteczniejsze? Z całą pewnością czas pokaże. A wszystkie te działania pokazują już, że po chwilowym zastoju i szoku lodziarnie nie poddają się i starają działać w czasie epidemii mimo wszystko.