Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

IV edycja wyjątkowego programu z aspektem CSR już za nami!

dodano , Lesaffre, materiał promocyjny

Biznes ma serce, dzieli się nim często i hojnie. Tak można podsumować IV edycję prekursorskiej akcji Lesaffre Prestige Group, propagującej ideę społecznej odpowiedzialności biznesu na co dzień. Tegoroczna akcja była wyjątkowa, zbiegła się bowiem z jubileuszem 20-lecia firmy w Polsce.

 

Tego roku po raz kolejny wspólnie z naszymi klientami udowodniliśmy, że społeczna odpowiedzialność biznesu jest spójna z naszym systemem wartości, a to właśnie wartości przekazywane pracownikom i klientom są fundamentem wpisującym się w filozofię zarządzania firmą.

Ponieważ powstanie każdej firmy poprzedza marzenie, dlatego tematem przewodnim IV edycji akcji były „Wy-Miesiane Marzenia”, a beneficjentem Fundacja Spełnionych Marzeń, od 17 lat działająca na rzecz dzieci i młodzieży zmagających się z chorobą nowotworową. Po trwającym 7 miesięcy programie promocyjnym na konto Fundacji Spełnionych Marzeń wpłynęła rekordowa kwota – niemalże 330 tysięcy złotych!

 

Codzienna współpraca została przekuta w prawdziwy sukces. W trakcie wszystkich edycji programu udało nam się wesprzeć działania: Stowarzyszenia na rzecz Edukacji Dzieci i Młodzieży z Autyzmem Aperio, Fundacji Serce Dziecka, Fundacji Na ratunek, Fundacji Akogo?, a w tej edycji – Fundacji Spełnionych Marzeń. Łącznie wsparliśmy je kwotą prawie miliona złotych!
Wszystkim naszym klientom i partnerom biznesowym składamy serdeczne podziękowania za udział w IV edycji akcji Lesaffre Prestige Group, a przede wszystkim za odpowiedzialne i rozwojowe 20 lat współpracy.

Dziękujemy, że jesteście z nami społecznie odpowiedzialni!