Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Program „Doceń polskie” rozpoczyna kampanię wizerunkową w TV POLSAT

dodano , Redakcja AK

Organizatorzy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” nie spoczywają na laurach, jeżeli chodzi o skuteczną promocję wysokiej jakości żywności. Żywności, która przeszła ocenę Loży Ekspertów oraz uzyskała certyfikat jakości „Doceń polskie” . Od lipca w TV Polsat News rusza kampania wizerunkowa Programu.

Propagowanie wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku oraz ich wytwórców to cel, który od początku działalności Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” przyświeca jego organizatorom. Oceną zgłoszonej żywości zajmują się specjaliści, zawodowo związani z żywnością oraz technologią żywienia. Oni właśnie tworzą Lożę Ekspertów i to oni podejmują decyzję o przyznaniu certyfikatu jakości „Doceń polskie”.

Na laureatów programu czeka szeroki wachlarz działań promocyjnych, z których mogą korzystać do woli. Począwszy od wykorzystania godła „Doceń polskie”, profesjonalnych zdjęć produktów, promocji w mediach, jak i na blogu poprzez konsultacje ze specjalistą Centrum Znakowania Żywności, publikacje w kwartalniku Doceń Dobre Wiadomości na współpracy z Agencją PR kończąc. W związku z tym, aby pakiet promujący rodzimych producentów jeszcze poszerzyć twórcy programu postanowili rozpocząć kampanię wizerunkową w TV POLSAT NEWS.

- Od lipca do września, przed każdą emisją programu AGROPASJA (jak i po jego zakończeniu) wyświetlany będzie billboard sponsorski programu "Doceń polskie"! Dzięki takim działaniom polscy producenci żywności, którzy zdecydują się na udział w programie, jak i jego laureaci, mogą liczyć na większą rozpoznawalność samego Godła, jak i oznaczonych nim produktów, na rynku! Zachęcamy do oglądania, a także do zgłaszania swojego udziału w lipcowej certyfikacji żywności! - zaprasza Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. - Nie ukrywam, że to dla Nas, jako organizatorów, niezwykle ważne, by zapewnić laureatom programu, czyli polskim producentom wysokiej jakości produktów spożywczych, rozpoznawalność. Chcemy doceniać ich ciężką pracę i zaangażowanie jakie wkładają w produkcję swoich wyrobów dodaje M. Bielski.

Program Agropasja jest emitowany nieprzerwanie od 2014 r. i od samego początku może się pochwalić kilkuset tysięczną rzeszą stałych, wiernych widzów. Jest nadawany na antenie POLSAT NEWS oraz POLSAT NEWS 2. Dostępny jest również na platformach ipla oraz YouTube.

Emisja premierowych odcinków programu Agropasja: niedziela, godzina 16.30.