Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Opakowania Guillin Polska

dodano , Guillin, materiał promocyjny

Guillin Polska, firma, która powstała w wyniku połączenia spółek Anis Opakowania i Kreis Pack, to producent innowacyjnych opakowań jednorazowych z tworzyw sztucznych. O najwyższej jakości wykonywanych przez nią wyrobów świadczą certyfikaty ISO, BRC i stale rosnąca liczba zadowolonych klientów.

W ofercie Guillin Polska znaleźć można nowe serie opakowań przeznaczonych do pakowania tortów. Są wśród nich opakowania cukiernicze, które zachwycają designem. Zostały one wykonane w taki sposób, aby jeszcze lepiej prezentować produkt znajdujący się w środku. Pojemniki charakteryzują się funkcjonalną i wytrzymałą czapą oraz łatwym i wygodnym zmykaniem. Dostępne są w wielu kształtach i rozmiarach.

W szerokiej gamie innowacyjnych produktów są również opakowania ekologiczne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, firma stworzyła serię, która zadowoli najbardziej wymagających klientów. Są to opakowania Food K, które zostały opatentowane.

Ekologiczne opakowania do zgrzewu serii Gastro Norm charakteryzują się:

  • możliwością indywidualnego nadruku 360°;
  • szerokim wyborem pojemności: 500, 750, 1000, 1250, 1800 ml;
  • możliwością podgrzewania potrawy w opakowaniu;
  • nadają się do recyklingu;
  • zbudowane z wtórnych surowców odnawialnych – aż w 85%.

 

Do prezentowanych opakowań polecamy zgrzewarki Manupack – idealny i sprawdzony system pakownia dań na wynos.
W trosce o zadowolenie klienta firma nieustannie rozszerza swoją ofertę zarówno o nowe wzory, jak i propozycje gam asortymentowych. Wszystkie jej działania skupione są na jak najwyższej innowacyjności i jakości produktów.
Warto dodać, że Guillin Polska to jedna z 21 spółek, która korzysta z wiedzy i doświadczenia francuskiej Grupy Guillin, europejskiego lidera na rynku opakowań dla supermarketów, hipermarketów, przemysłu spożywczego, cukierniczego, firm cateringowych i handlu tradycyjnego.

Bogate, 45-letnie doświadczenie Grupy Guillin to gwarancja umiejętności optymalizowania elastyczności produkcji, co pozwala na sprostanie wymaganiom i potrzebom klientów. Dzięki dużym możliwościom produkcyjnym każdego roku produkowanych jest ponad 14 miliardów opakowań. Polityka grupy w zakresie innowacji pozwoliła jej na zgłoszenie ponad 300 znaków towarowych, wzorów użytkowych i wniosków patentowych.