Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Nie szata zdobi człowieka… czyli wszystko o opakowaniach

dodano , Kram, materiał promocyjny

Co mogą mieć wspólnego: ciepły, chrupiący chleb, tajskie lody, aromatyczna kawa, wegańskie klopsiki i ostre, meksykańskie burrito? Wszystkie te produkty i dania mogą mieć wyjątkowe opakowanie, które w bezpieczny i estetyczny sposób pozwoli je przechowywać, a jednocześnie odróżni je od towarów konkurencji.

Mówi się że „nie szata zdobi człowieka” ale w dzisiejszym świecie trudno sobie wyobrazić przedsiębiorstwo, które nie inwestuje środków w odróżnienie swojego wyrobu  na rynku. W przypadku branży spożywczej, piekarni, cukierni, lodziarni czy gastronomii, najbardziej oczywistym i najtańszym nośnikiem reklamowym jest samo opakowanie produktu. Dlatego tak dużym powodzeniem cieszą się wszelkiego rodzaju papiery pakowe, torebki, kubeczki, miseczki czy tacki z indywidualnym nadrukiem. W doskonały sposób to zapotrzebowanie zaspakaja oferta firmy KRAM SA, polskiego producenta opakowań jednorazowych.  



Bułka i spółka
W branży piekarniczej najczęściej stosowanym opakowaniem są wszelkiego rodzaju torebki papierowe. Szeroki asortyment zarówno pod względem rozmiarów jak i gramatury czy  rodzaju papieru, umożliwia dopasowanie do potrzeb i budżetu każdej piekarni. Indywidualne nadruki mogą być wykonywane zarówno na torebkach z papieru bielonego jak i brązowego. Ze względu na nowoczesną technologię dostępną w firmie KRAM SA możliwy jest nadruk w 8 kolorach. Dla bardziej wymagających klientów dostępne są także torebki z foliowym okienkiem umożliwiające ekspozycję zapakowanego produktu. 

Kawa raz
Kubki papierowe to produkt, przy którym personalizowany nadruk realizowany jest w firmie KRAM SA już od nakładu 1000 szt.  Kubki dostępne są w kilku różnych pojemnościach: 100 ml, 150 ml, 180 ml, 200 ml, 300 ml, 380 ml, 400 ml i 500 ml. Oprócz indywidualnych nadruków firma udostępnia własne projekty graficzne, zarówno w klasycznej jak i nowoczesnej stylistyce. Kawiarnie, cukiernie, piekarnie wydające gorące napoje na wynos, mają zatem szerokie pole do popisu w zakresie promocji.

 

Lody dla ochłody
Miseczka papierowa z firmowym nadrukiem to dla lodziarni idealny znak rozpoznawczy. Ciekawy projekt graficzny, dopasowany estetycznie do upodobań grupy docelowej z pewnością zostanie zauważony i doceniony przez Klientów. Lodziarniom, które jeszcze nie posiadają autorskiego projektu służy pomocą dział graficzny firmy KRAM SA. Klasyczne wzory odwołujące się do tradycji lodziarni czy nowoczesne nadruki podkreślające niekonwencjonalne receptury, to wyzwania, które graficy podejmują z przyjemnością.  



W stylu EKO
W odpowiedzi na coraz mocniej zauważalny nurt proekologiczny, producenci opakowań postanowili poszerzyć swoją ofertę o naczynia biodegradowalne. W ofercie firmy KRAM SA pojawiły się np. miseczki i talerze z biomasy bagassy czyli wysuszonych włókien trzciny cukrowej, które są pozyskiwane w trakcie procesu wyciskania soku z łodyg trzciny cukrowej. Naczynia te ulegają biodegradacji w ciągu 90 dni, tworząc kompost dostarczający naturalnych składników dla gleby. Naczynia te idealnie nadają się do serwowania potraw w punktach gastronomicznych, które ekologię mają wpisaną w strategię firmy.  

 

https://www.facebook.com/KramPL/