Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Expo Sweet – targi szkoleń, książek i wiedzy

dodano , marketing, materiał promocyjny

Targi Expo Sweet mają swoje drugie, wartościowe oblicze. Jest nim możliwość rozmowy z ekspertami, konsultacje, wymiana doświadczeń, uczestnictwo w szkoleniach oraz nabycie książek. Jeden z naszych redaktorów – Michał Rusek specjalizuje się właśnie w tej sferze...

Każdego dnia możesz przyjść na ogólnodostępne wystąpienie w sali konferencyjnej „Szkolenie Obsługi Klienta – możesz mieć je za darmo w swojej firmie” oraz nabyć jego książkę „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” w promocyjnej cenie na stoliku Mistrza Branży.

 

Targi Expo Sweet to doskonała okazja, aby poznać lepiej zespół redakcyjny Mistrza Branży. Jak co roku, na stoisku naszego magazynu możecie spotkać wielu gości, których czytacie na co dzień na łamach czasopisma i portalu. Jednym z nich jest Michał Rusek, dla którego pisanie to bardziej hobby i powołanie niż praca. Możecie porozmawiać z nim o marketingu i biznesie, ponieważ jest aktywnym przedsiębiorcą, autorem i szkoleniowcem. W tym roku przygotował dla odwiedzających targi dwie atrakcje, o których przeczytacie poniżej.

 

Pierwsza z nich, to ogólnodostępne wystąpienie „Szkolenie Obsługi Klienta – możesz mieć je za darmo w swojej firmie”, organizowane w głównej Sali konferencyjnej targów Expo Sweet. Odbędą się one 25, 26 i 27 lutego w godzinach 12.00-12.45.

Podczas szkolenia Michał Rusek przekaże część praktycznej wiedzy z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży oraz merchandisingu, aby dać przedsmak tego, co może nastąpić podczas szkolenia w Państwa firmie. Przekaże również informacje, w jaki sposób przeszkolić pracowników za darmo dzięki dofinansowaniu.

Jak sam mówi „Organizujemy szkolenia dla piekarni, cukierni, lodziarni i kawiarni oraz pozyskujemy finansowanie na poziomie 100% w oparciu o zasoby KFS, dzięki czemu każdy może przeszkoli swój personel za darmo. Przygotowujemy wszelkiego rodzaju formalności oraz pełną dokumentację tak, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo.”

Więcej informacji podczas szkolenia, zapisy na stronie: http://exposweet.pl/dla-zwiedzajacych/szkolenia

Więcej informacji o samej usłudze oraz kontakt bezpośredni ze szkoleniowcem na stronie www.SzkolenieObslugiKlienta.pl


Druga atrakcja, to możliwość nabycia książki z imienną dedykacją „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” w promocyjnej cenie na stoisku Mistrza Branży.
Oryginalna książka o poziomym układzie treści oraz twardej oprawie, ma równie zaskakujące wnętrze, ponieważ…



…autor  zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji merytorycznych czyta się równie chętnie jak powieść fabularną.
 
Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest między wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m.in. dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jednocześnie autor udowodnia, że marketing jest potężniejszy niż człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, który budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, że marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.

Serdecznie zapraszamy w imieniu autora i szkoleniowca.