Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Premium zacumowało w PORCIE RABKA

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

PORT RABKA funkcjonuje od prawie 20 lat. Od początku właściciele założyli, że firma będzie dostarczała produkty nieco droższe, ale wysokiej jakości. I przez tyle lat nie zmienili zdania.

Trudne czasy wymagają mądrych decyzji. Na obecne funkcjonowanie wielu cukierni i piekarni nakładają się: czas zmniejszonego popytu na wyroby piekarskie i cukiernicze, duża konkurencja ze strony sieci oraz zmniejszająca się siła nabywcza ogółu społeczeństwa. Piekarnie i cukiernie muszą szukać nowych dróg rozwoju. Jedna z nich pozwala zawinąć do hurtowni PORT RABKA, jak mówią właściciele Bogdan i Iwona Kurzawa, jedynego portu w Małopolsce.

Obserwuję polaryzowanie się działań cukierników. Jedna grupa nastawia się na masową produkcję i tani produkt, a druga, coraz liczniejsza mocno koncentruje się na wysokiej jakości z wykorzystaniem droższych, gwarantujących jakość składników. My jesteśmy nastawieni na dostarczanie produktów wysokich jakościowomówi Pan Bogdan.

Produkty PREMIUM i obsługa na najwyższym poziomie

PORT RABKA jako niewielka firma w obszarze dystrybucji surowców dla rynku premium potrafi w tym asortymencie osiągać obroty większe niż potężniejsi partnerzy niejednego producenta. Firma osiąga to dzięki takim wartościom, jak zaufanie i solidność w kontaktach z klientami. Dużą satysfakcją dla firmy jest fakt, że nawet w krótkich wypowiedziach klienci wyrażają się o hurtowni bardzo pozytywnie:

Współpraca jest dobra. Hurtownia ma dużo towaru i szeroki wybór. Ceny są dobre. Dowóz dwa razy w tygodniu mówi Stanisław Słowiak z firmy Cukiernictwo-Piekarnictwo Zofia i Stanisław Słowiak SC z Lubienia. Pan Stanisław kupuje za gotówkę, bo twierdzi, że „dobry gospodarz na właściwe rzeczy pieniądze wydaje” i jest zadowolony ze współpracy od lat.

Podobnie wypowiada się Tadeusz Obłąk właściciel Cukierni „Karpatka” z Rabki Zdroju, właściciel dwóch punktów sprzedaży: PORT jest przede wszystkim na miejscu. Dostawy są na czaswystarczy telefon. Hurtownia ma duży wybór towaru, a terminy płatności są przystępne. Kontakt z pracownikami jest dobry.

Dla pracy zespołu pracowników hurtowni ważna jest przyjazna atmosfera. Wewnętrzna współpraca oparta jest na relacjach partnerskich. Szefowie nastawiają się na rozwój i podwyższanie kompetencji pracowników. Wzrost umiejętności przekłada się na wysoką jakość obsługi.  W pracy logistycznej nie boją się wyzwań, jakie niesie zaopatrywanie klientów w trudnym terenie górskim, szczególnie zimą. Ta całość składa się na sukces firmy i jej nieustanny rozwój.

PORT RABKA ambasadorem PREMIUM

Wielu cukierników dostrzega konieczność wzmocnienia wizerunku w kierunku rynku premium. Jest to sposób na odróżnienie się od masowej, taniej produkcji cukierniczej. PORT RABKA na obsługiwanym przez siebie obszarze staje się swoistym ambasadorem tego kierunku. W Małopolsce od dawna funkcjonowało bardzo dużo prywatnych cukierni. Cukiernicy z naszego regionu doskonale wiedzą, że dzięki jakości klienci do nich wracają. Sam znam cukierników, którzy znacznie podwyższyli jakość w stosunku do lat ubiegłychkontynuuje pan Bogdan.

Ten kierunek rozwoju będzie z pewnością charakteryzował kolejne lata na cukierniczym rynku Polski. Potwierdzają to również plany rozwojowe hurtowni z Rabki. W 2012 r. firma planuje rozbudowę magazynów i biura oraz budowę mroźni. Cele osiągają ludzie z pasją. A zawsze uznanie budzi pasja połączona z zachowaniem jakości bez względu na zmieniające się czasy.