Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Innowacyjny SIAL

dodano , Redakcja MH, materiał promocyjny

21-25 października SIAL wzmocni swoje atuty. Tegoroczna sesja organizowana jest pod hasłem Food Connections, realizując strategię nastawioną na innowacje i prezentując wystawę w 100% zorientowaną na odkrywanie i rozwój tendencji rynkowych.

Lokalizacja sektorów została rozplanowana na nowo, aby ścieżki zakupów były bardziej efektywne, zaś imprezy towarzyszące przygotowano tak, aby dostarczyć odwiedzającym niezapomnianych wrażeń.

Tegoroczna edycja kompleksowo

Na 6 miesięcy przed otwarciem imprezy 95% powierzchni ekspozycyjnej zostało już zarezerwowane. Blisko 6 000 wystawców, w tym 80% pochodzących spoza Francji, przybyłych ze 106 krajów zaprezentuje bogatą ofertę. Wśród wystawców znajdują się małe firmy jak i wielkie światowe grupy. Targi obejmują 19 sektorów wystawienniczych oraz 130 pawilonów międzynarodowych i regionalnych. 

Międzynarodowa i wyczerpująca oferta produktów żywnościowych jest dopełniona przez ofertę wystawców z sektora maszyn i technologii dla przemysłu spożywczego (IPA, The Global Food Company) oraz producentów składników i półproduktów spożywczych (In-Food).

Top lista uczestników:

Francja (19% ), Włochy, Hiszpania, Chiny, Holandia, Turcja, Belgia, Niemcy, USA i Brazylia. 

Azja jest drugą najliczniej reprezentowaną strefą geograficzną po Europie, która stanowi 41% wszystkich uczestników. Następnie plasują się Oceania - 17%, Ameryka Łacińska - 7%, Afryka - 6%, Ameryka Północna- 5% i Środkowy Wschód - 5%. Na dzień dzisiejszy odnotowano znaczny wzrost udziału polskich firm. Obecnie polscy wystawcy zarezerwowali łączną powierzchnię 1560 m², w 2010r. było to 1150 m².

Wymagania odwiedzających

Bogata i kompletna oferta targów SIAL 2012 jest skierowana do wszystkich profesjonalistów z branży spożywczej niezależnie od ich sektora działalności, ponieważ odpowiada na potrzeby i specyfikę każdej gałęzi rynku oraz proponuje konkretne rozwiązania i nowości:

Przestrzeń SIAL Innovation prezentuje 400 produktów wyselekcjonowanych przez niezależne jury ze względu na ich innowacyjny charakter. Wyjątkowa panorama, znana i rozpoznawalna na świecie dzięki działalności SIAL Group oraz nagrodom Grand Prix Sial Innovation 2012.

Nagrody SIAL d'Or wyróżniają te innowacyjne produkty spożywcze, które odniosły komercyjny sukces na rynkach krajowych; w konkursie bierze udział 29 państw.

SIAL TV - centralny punkt animacji i wymiany doświadczeń; audycje dostępne w języku angielskim i francuskim. Platforma otwarta dla wszystkich zaangażowanych profesjonalistów, którzy będą debatować na aktualne tematy.

Targi SIAL są organizowane wspólnie z IPA, The Global Food Factory - Międzynarodowymi Targami Maszyn i Technologii dla Przemysłu Spożywczego i In-Food - Targami Składników i Półproduktów Spożywczych.

In-Food - przestrzeń konferencji dedykowana przedstawicielom działów badań i rozwoju, marketingu i handlowcom z sektora spożywczego, odbiorcom składników i półproduktów spożywczych,  In-Food Centre proponuje program konferencji poświęconych tematyce składników i półproduktów spożywczych oraz rozwiązaniom stosowanym w tej branży

La Cuisine by Sial - umacnia się, oferuje bogaty i atrakcyjny program wydarzeń kulinarnych sprzyjający spotkaniom profesjonalistów z sektora restauracji, którzy podczas targów SIAL mają dostęp do przestrzeni pokazów kulinarnych, nowej restauracji VIP, showroomu produktów oraz klubu VIP.

"Poza murami”

Paryż jest najchętniej odwiedzaną stolicą świata, a region Ile de France uznawany jest za kolebkę dostatniego życia i różnorodnych smaków. Korzystając z tego targi SIAL 2012 wyznaczyły ścieżkę tematyczną obejmującą miejsca warte zobaczenia i odkrycia na nowo. 

Dowiedz się więcej [link]