21-25 października SIAL wzmocni swoje atuty. Tegoroczna sesja organizowana jest pod hasłem Food Connections, realizując strategię nastawioną na innowacje i prezentując wystawę w 100% zorientowaną na odkrywanie i rozwój tendencji rynkowych.
Podobne artykuły
Lokalizacja sektorów została rozplanowana na nowo, aby ścieżki zakupów były bardziej efektywne, zaś imprezy towarzyszące przygotowano tak, aby dostarczyć odwiedzającym niezapomnianych wrażeń.
Tegoroczna edycja kompleksowo
Na 6 miesięcy przed otwarciem imprezy 95% powierzchni ekspozycyjnej zostało już zarezerwowane. Blisko 6 000 wystawców, w tym 80% pochodzących spoza Francji, przybyłych ze 106 krajów zaprezentuje bogatą ofertę. Wśród wystawców znajdują się małe firmy jak i wielkie światowe grupy. Targi obejmują 19 sektorów wystawienniczych oraz 130 pawilonów międzynarodowych i regionalnych.
Międzynarodowa i wyczerpująca oferta produktów żywnościowych jest dopełniona przez ofertę wystawców z sektora maszyn i technologii dla przemysłu spożywczego (IPA, The Global Food Company) oraz producentów składników i półproduktów spożywczych (In-Food).
Top lista uczestników:
Francja (19% ), Włochy, Hiszpania, Chiny, Holandia, Turcja, Belgia, Niemcy, USA i Brazylia.
Azja jest drugą najliczniej reprezentowaną strefą geograficzną po Europie, która stanowi 41% wszystkich uczestników. Następnie plasują się Oceania - 17%, Ameryka Łacińska - 7%, Afryka - 6%, Ameryka Północna- 5% i Środkowy Wschód - 5%. Na dzień dzisiejszy odnotowano znaczny wzrost udziału polskich firm. Obecnie polscy wystawcy zarezerwowali łączną powierzchnię 1560 m², w 2010r. było to 1150 m².
Wymagania odwiedzających
Bogata i kompletna oferta targów SIAL 2012 jest skierowana do wszystkich profesjonalistów z branży spożywczej niezależnie od ich sektora działalności, ponieważ odpowiada na potrzeby i specyfikę każdej gałęzi rynku oraz proponuje konkretne rozwiązania i nowości:
Przestrzeń SIAL Innovation prezentuje 400 produktów wyselekcjonowanych przez niezależne jury ze względu na ich innowacyjny charakter. Wyjątkowa panorama, znana i rozpoznawalna na świecie dzięki działalności SIAL Group oraz nagrodom Grand Prix Sial Innovation 2012.
Nagrody SIAL d'Or wyróżniają te innowacyjne produkty spożywcze, które odniosły komercyjny sukces na rynkach krajowych; w konkursie bierze udział 29 państw.
SIAL TV - centralny punkt animacji i wymiany doświadczeń; audycje dostępne w języku angielskim i francuskim. Platforma otwarta dla wszystkich zaangażowanych profesjonalistów, którzy będą debatować na aktualne tematy.
Targi SIAL są organizowane wspólnie z IPA, The Global Food Factory - Międzynarodowymi Targami Maszyn i Technologii dla Przemysłu Spożywczego i In-Food - Targami Składników i Półproduktów Spożywczych.
In-Food - przestrzeń konferencji dedykowana przedstawicielom działów badań i rozwoju, marketingu i handlowcom z sektora spożywczego, odbiorcom składników i półproduktów spożywczych, In-Food Centre proponuje program konferencji poświęconych tematyce składników i półproduktów spożywczych oraz rozwiązaniom stosowanym w tej branży
La Cuisine by Sial - umacnia się, oferuje bogaty i atrakcyjny program wydarzeń kulinarnych sprzyjający spotkaniom profesjonalistów z sektora restauracji, którzy podczas targów SIAL mają dostęp do przestrzeni pokazów kulinarnych, nowej restauracji VIP, showroomu produktów oraz klubu VIP.
"Poza murami”
Paryż jest najchętniej odwiedzaną stolicą świata, a region Ile de France uznawany jest za kolebkę dostatniego życia i różnorodnych smaków. Korzystając z tego targi SIAL 2012 wyznaczyły ścieżkę tematyczną obejmującą miejsca warte zobaczenia i odkrycia na nowo.