Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

LESAFFRE PRESTIGE GROUP - II edycja

dodano , Lesaffre, materiał promocyjny

Akcja LESAFFRE PRESTIGE GROUP to inicjatywa skierowana do wszystkich Klientów świadomych rozwoju własnej firmy i rosnącej świadomości konsumentów.

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci
W imieniu całego zespołu Lesaffre Polska SA mam ogromną przyjemność już po raz drugi spotkać się z Państwem w ramach programu Lesaffre Prestige Group, kontynuując ideę Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Jednocześnie dziękuję za I edycję, która wyróżniła się tak znacznym Państwa zainteresowaniem i zaangażowaniem. Dzięki temu możliwe było wsparcie wybranych fundacji: Serce Dziecka, Na Ratunek oraz Akogo? kwotą przewyższającą ćwierć miliona złotych! Szczegóły alokacji tychże środków przez poszczególne fundacje publikujemy na www.prestige.lesaffre.pl

Uczestnicząc w tegorocznej edycji, zyskać można atrakcyjne nagrody rzeczowe, istnieje również możliwość wsparcia Fundacji Serce Dziecka poprzez przekazanie środków na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego, tak niezbędnego do leczenia dzieci, o czym piszemy w zakładce CSR. Aby to uczynić, wystarczy wybrać z katalogu Jaskółkę Odpowiedzialności – nagrodę społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Decydując się na tę nagrodę, równocześnie otrzymują Państwo naklejkę o treści: „Wspieraj z nami Fundację Serce Dziecka” (do wyeksponowania m.in. w punktach sprzedaży).

Jest już tradycją, że Gala Lesaffre Prestige Group wieńczy akcję. Udział w tym wydarzeniu stanowi dodatkową nagrodę dla firm najbardziej zaangażowanych w program, bowiem na gali zostaną wręczone wyróżnienia: Srebrne i Złote Jaskółki Odpowiedzialności dla najhojniejszych darczyńców. Podkreślam, że akcja Lesaffre Prestige Group to inicjatywa skierowana do wszystkich klientów świadomych rozwoju własnej firmy i rosnącej świadomości konsumentów. Nasze wspólne działania wymagają zaangażowania i aktywności na polu zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów, a także budowania relacji na rynku lokalnym. Biorąc udział w akcji, można zyskać m.in.: zwiększoną sprzedaż, nowych klientów, lojalność klientów, atrakcyjne nagrody, satysfakcję z przekazanej pomocy, wdzięczność potrzebujących.

Ponieważ wspólnie możemy pomóc i osiągnąć więcej, zostań partnerem akcji z potrzeby serca.

Serdecznie zapraszam do udziału
Małgorzata Pielok
Marketing Manager Lesaffre Polska S.A.


II edycja Akcji Lesaffre Prestige Group trwa od 4 kwietnia do 31 października 2016 r. Uczestnicząc w niej, można zdobyć atrakcyjne nagrody rzeczowe. Dodatkowym wyróżnieniem jest dwuosobowe zaproszenie na Galę Lesaffre Prestige Group, która odbędzie się w Hotelu Narvil 26-27 listopada br. Podczas tego wydarzenia wręczone zostaną wyróżnienia – Srebrne i Złote Jaskółki Odpowiedzialności dla najhojniejszych darczyńców. Wiecej informacji na www.prestige.lesaffre.pl/