Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Comprital Polska partnerem strategicznym projektu Szkolenie Obsługi Klienta

dodano , Redakcja AK

Firma Comprital Polska Sp. z o.o. została nowym partnerem strategicznym projektu Szkolenie Obsługi Klienta. Producent komponentów do lodów dołączył do współpracy w zakresie prowadzenia szkoleń dla klientów z sektora produkcji i sprzedaży lodów.

Medialnym partnerem strategicznym od samego początku działania projektu jest magazyn i portal Mistrz Branży, który regularnie publikuje informacje na temat szkoleń. Partnerem strategicznym są także warszawskie targi branżowe Expo Sweet, które wspierają inicjatywę poprzez organizację seminariów informacyjnych (najbliższe seminaria odbędą się w dniach 21.02 i 23.02 - zapisy on-line).

Szkolenia są prowadzone indywidualnie dla danej firmy i odbywają się w przestrzeni biznesowej klienta. Dzięki dofinansowaniu z tytułu KFS mogą zostać przeprowadzone za darmo.

Więcej informacji na temat szkoleń znajdziesz TUTAJ oraz na stronie www.SzkolenieObslugiKlienta.pl.