Mistrz Branży - interaktywny portal dla piekarzy, cukierników, lodziarzy.

Neuromarketing dla branży Food Business

dodano , idefix, materiał promocyjny

Dynamiczna sytuacja na rynku polskim i zmieniające się preferencje konsumentów nie gwarantują bezpiecznego rozwoju piekarni czy cukierni.

Dla firm bardzo ważny jest stały wzrost sprzedaży i ciągłe wzmacnianie pozycji brandu w oczach konsumentów. W związku z tym firmy powinny szukać  nowych rozwiązań sprzedażowych i promocyjnych, obserwować trendy żywieniowe i wdrażać optymalne rozwiązania biznesowe. Do wsparcia takich działań przygotowana jest Agencja marketingowa AMProfitfood Polska. Tworzymy zespół specjalistów i zajmujemy się neuromarketingiem dla branży Food Business. Nasza oferta skierowana do producentów żywności, w tym piekarni przemysłowych i rzemieślniczych, cukierni oraz producentów czekolady i ciastek. Łączymy promocję produktów spożywczych z akcjami promującymi zdrowy styl życia i tworzymy do tych zadań programy lojalnościowe na podstawie badań rynku. Oferujemy usługi marketingowe dla dostawców komponentów oraz producentów pieczywa.

Nasza oferta obejmuje takie obszary jak:
1. Projekty lojalnościowe i kampanie reklamowe dla odbiorców B2B
2. Kompleksowe usługi Incentive Travel ze szkoleniami specjalistycznymi
3. Specjalistyczne badania rynku i funkcjonalności sklepów

Dodatkowo realizujemy akcje promocyjne w zakresie wsparcia marketingowego dla producentów żywności funkcjonalnej. Wzrost popularności zdrowej żywności jest spowodowany pojawieniem się dieto-zależnych chorób cywilizacyjnych. Jest to spowodowane błędami żywieniowymi, nadmiernym spożyciem energii, małą różnorodnością diety i brakiem ruchu. Wykreowało to rzeczywiste potrzeby społeczne na żywność sprzyjającą zdrowiu, leczącą lub przeciwdziałającą chorobom cywilizacyjnym, a także opóźniającą procesy starzenia. Osoby cierpiące na choroby takie jak otyłość, niedokrwienna choroba serca, nadciśnienie tętnicze czy osteoporoza stanowią w krajach wysoko rozwiniętych nawet 30% społeczeństwa. Zdrowe odżywianie, rekreacja dla zdrowia, regularne badania lekarskie, higiena i odpoczynek są przez nas promowane przy takich okazjach.

W zakresie strategii marketingowej dla producentów komponentów oferujących rozwiązania prozdrowotne proponujemy:
- raporty o trendach w sieciach handlowych (pieczywo, ciasteczka, ciasta, czekolada)
- badania konsumenckie związane z efektywnością sprzedaży i doborem asortymentu
- dedykowane interaktywne kampanie reklamowe

Zapraszamy do współpracy.

 


Anna Marczyk
Dyrektor AMProfitfood Polska
tel: 603.931.676
e-mail: kontakt@amprofitfood.pl
www.amprofitfood.pl