Bagietka na znaku pocztowym we Francji!
W maju 2024 roku Poczta Francuska wyemituje znaczek z bagietką jako grafiką. W ten sposób Francuzi chcą podkreślić wyjątkowość tego pieczywa i jego miejsce w kuchni i kulturze Francji.
W maju 2024 roku Poczta Francuska wyemituje znaczek z bagietką jako grafiką. W ten sposób Francuzi chcą podkreślić wyjątkowość tego pieczywa i jego miejsce w kuchni i kulturze Francji.
Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni i zobacz cukrowe czary w postaci kwiatów oraz przegląd rynkowy dekoracji i surowców do dekorowania.
Deser to „wisienka na torcie” podczas restauracyjnej kolacji. Jest na tyle ważnym elementem menu, że we Francji rozgrywane są mistrzostwa kraju w tej kategorii i to już od 50 lat.
W maju tego roku po raz pierwszy zostanie rozegrany konkurs na Najlepszego Sandwicha we Francji. Wydarzenie będzie miało miejsce w ramach corocznego Święta Chleba (Fête du pain).
Bagietka jest nie tylko przedmiotem konkursów we Francji, ale także za chwilę stanie się wypiekiem, który będzie walczył o pobicie rekordu Guinnessa w długości tej kultowej, podłużnej bułki.
Żyjemy w czasach, w których liczy się efekt ilościowy, osiągany często za cenę eksploatacji przyrody – rolnictwo konwencjonalne jest nastawione na pozyskanie jak największego plonu, bez względu na skutki dla środowiska. Jak więc zadbać o naszą planetę? Najlepiej wybierając żywność ekologiczną!
Spotkania z dostawcami oraz klientami i współpraca na rzecz rozwoju biznesu. Żabka Polska została Partnerem największego wydarzenia w branży spożywczej - targów POLAGRA, organizowanych przez Grupę MTP. Przedstawiciele podkreślają, że to kontynuacja współpracy, która doskonale wpisuje się w strategie obu firm.
Tak jak wilki zostały udomowione i stały się psami, a pszenica rośliną uprawną wraz z rozprzestrzenianiem się rolnictwa, tak drożdże piekarskie zostały udomowione od swoich dzikich pierwotnych form.
Tym razem dotknę tematu delikatnego i niezwykle ważnego, ale traktowanego w branży jako tabu. Kto właściwie może się nazywać rzemieślnikiem i czy jest to prawnie uregulowane?
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatu. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku. Znani producenci słodyczy, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności.