Zgłoś produkt do oceny i zyskaj szansę zdobycia certyfikatu ''Doceń polskie''
Producenci mogą jeszcze zgłaszać swoje wyroby, a tym samym zyskać szansę zdobycia prestiżowego wyróżnienia.
Producenci mogą jeszcze zgłaszać swoje wyroby, a tym samym zyskać szansę zdobycia prestiżowego wyróżnienia.
Organizacje reprezentujące handel i usługi w Polsce, zgromadzone w Radzie Konsultacyjnej przy Ministrze Gospodarki, 18 czerwca br. przekazały Prezydentowi RP pismo, z prośbą o niepodpisywanie Ustawy o informowaniu o cenach towarów i usług z dnia 9 maja 2014 r.
Piekarze i Cukiernicy z Ukrainy, Rosji i Białorusi czekają na targi POLAGRA-TECH!
Na skórze, na włosach i błonach śluzowych oraz wewnątrz ciała, w przewodzie pokarmowym – człowiek jest cały w drobnoustrojach. Podczas mówienia, kichania, kaszlu bądź ze skóry lub włosów dostają się one do powietrza.
W połączeniu z czekoladą nie szokują kubków smakowych jak papryczka chili lub pieprz, a mimo to zdobywają swoich wiernych klientów. Liofilizaty owocowe – bo o nich mowa – nie tylko wzbogacają tabliczki czekolady, nadając im owocowej świeżości, ale także urozmaicają smak mas nugatowych i marcepanowych w pralinach oblewowych.
Etykietą promocyjną możemy nazwać każdą etykietę, która swoim przekazem, hasłowo i w sposób widoczny informuje o wartości dodanej do produktu, wspierając jego sprzedaż.
W Koszęcinie, 16 czerwca br., podczas Walnego Zgromadzenia Sprawozdawczo-Wyborczego, prof. Jan Klimek ponownie został wybrany na prezesa Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach. W tym dniu władze Izby oficjalnie przyjęły nową strategię na lata 2014-2020.
2 lipca br. w Bytomiu ruszy Eko jarmark – inicjatywa Fundacji Zielona Edukacja. Bazar z żywnością ekologiczną, tradycyjną i lokalną będzie odbywał się w każdą środę w miejscu dawnego bytomskiego bazaru z okresu międzywojennego, na pl. Jana III Sobieskiego – informuje Biokurier.pl.
28-29 czerwca br. w Parku Zdrojowym w Ciechocinku odbędzie się pierwsza edycja Festiwalu Chleba i Soli.
Zapotrzebowanie konsumentów na naturalność i prostotę to tendencja utrzymująca się w wielu sektorach przemysłu spożywczego. Klienci stawiają na zdrowie i bezpieczeństwo żywności, na wygodę i łatwość konsumpcji, na łączenie przyjemności z możliwością wykorzystania nowych smaków. Nie inaczej jest w lodach.